آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3822441
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش ‌و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی در بیرجند آغاز شد.

آغاز مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش ‌و پرورش خراسان جنوبی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که از روز گذشته مرحله استانی این مسابقات در بیرجند آغاز شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و نماز و غنی‌سازی اوقات فراغت بیان کرد و افزود: در این مرحله بیش از 1300 دانش‌آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوم در 11 رشته و در دو دوره آوایی و پژوهشی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش ‌و پرورش خراسان‌جنوبی یادآور شد: مرحله کشوری این مسابقات، تیر و مرداد امسال در استان‌های زنجان و خراسان‌رضوی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

 

captcha