قدردانی اتحادیه مؤسسات لرستان از معاونت قرآن وزارت ارشاد
کد خبر: 3822476
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
پس از انتشار جزئیات مبالغ حمایتی از مؤسسات قرآنی انجام شد؛

قدردانی اتحادیه مؤسسات لرستان از معاونت قرآن وزارت ارشاد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان از حمایت عدالت‌محور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از مؤسسات قرآنی تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی اتحادیه مؤسسات لرستان از معاونت قرآن وزارت ارشاد

به گزارش ایکنا؛ پس از انتشار جزئیات مبالغ کمک 18 میلیارد ریالی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به 888 مؤسسه‌ای که مجوز فعالیت از این وزارتخانه دارند، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان از این حمایت و شفاف‌سازی قدردانی کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان با اشاره به اینکه این توزیع اعتبارات، برخلاف فهرست حمایتی سال 96 بوده است، گفت: آنچه انتظار می‌رفت که حمایتی عدالت‌محور از مؤسسات قرآنی باشد تا حدودی در شفاف‌سازی سال 97 شاهد بودیم. سال قبل اینجانب گلایه‌ای از معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل اختصاص مبالغی به مؤسسات خاص و عدم عدالت در این توزیع داشتم که جوابیه‌ آن نیز از سوی مشاور ارتباطات و ساماندهی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در این خبرگزاری منتشر شد، اما توزیع این بودجه در سال 97 نشان می‌دهد که این دوستان به گفتار خود پایبندند.
وی ادامه داد: چه خوب است که معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل اینکه دستگاهی دولتی و ملی است، نگاه صرف حمایت از مؤسسات دارای مجوز از این وزارتخانه را بردارد و حمایت‌هایش را فارغ از نوع مجوز و پروانه فعالیت(مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) توسعه دهد. این پیشنهادی است که اگر به آن عمل شود، شاهد اقدام‌های بهتری خواهیم بود.
وی در پایان تأکید کرد: امید است که دیگر دستگاه‌های قرآنی نیز این گونه در زمینه تخصیص اعتبارات شفاف‌سازی کنند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیرحجت مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۵
0
0
اقدام معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند الگویی برای دیگر نهاد ها باشد
آیا برخی دستگاه های تبلیغی قرآنی خصوصا در استانها می تواند دست به چنین شفافیتی بزنند؟
captcha