فرزندان شهدای ترور در «تهران میدان شهدا»
کد خبر: 3822479
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

فرزندان شهدای ترور در «تهران میدان شهدا»

گروه جهاد و حماسه ــ شبکه رادیویی تهران با مدد گرفتن از روح رفیع شهدا، امیدوار است برنامه‌ای درخور و شایسته، تقدیم مقام والای شهدای عزیز ایران زمین کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، علی‌رضا مبینی، مدیر گروه تهران و رویداد‌های این شبکه با بیان این خبر گفت: شبکه رادیویی تهران، در مجالی، برای تکریم و ارج نهادن به شهدای گرانقدر ترور و خانواده بزرگوار و ارجمندشان، برنامه‌ای با عنوان «تهران میدان شهدا» تدارک دیده است که با هدف قرار دادن فرزندان شهدای ترور که نسل دوم انقلاب جمهوری اسلامی ایران هستند، جامعه بزرگ مان را از زندگی و احوال اعضای بی‌گناه خانواده‌ها و بازماندگان شهدای ترور، آگاه و مطلع کند.
وی افزود: این برنامه با رویکرد سیاسی اجتماعی و در قالب مستند، در دو بخش به بازخوانی پرونده‌های ترور شخصیت‌های شاخص و زندگی فرزندان شهدای ترور در گذشته و در حال حاضر می‌پردازد؛ خاصه وزیران، نمایندگان مجلس و شهدای هسته‌ای.
مبینی ادامه داد: بخش اول برنامه «تهران میدان شهدا»، به روایت و بیان حادثه ترور از زبان فرزندان و اتفاق‌های پس از شهادت این بزرگواران اختصاص دارد که در زندگی و خانواده‌های آن‌ها چه حوادت و وقایعی رخ داد در بخش دوم نیز از دستاورد‌های زندگی شخصی فرزندانشان و دستاورد‌های ملی که این شهدا برای کشورمان به ارمغان آوردند، گفته خواهد شد.
به گفته مدیر گروه تهران و رویدادها؛ روز جمعه هفتم تیرماه، مصادف با سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی (۱۳۶۰)، نخستین قسمت از برنامه «تهران میدان شهدا» با حضور پسر شهید مهندس موسی کلانتری-وزیر راه و ترابری یکی از شهدای هفتم تیرماه، روی آنتن شبکه رادیویی تهران (موج اف. ام ردیف ۹۴) خواهد رفت. مهندس موسی کلانتری در هفتم تیرماه ١٣٦٠ در انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند. مدفن آن عزیز در بنای شهدای هفتم تیر بهشت زهرا است.
‌وی تصریح کرد: این برنامه شامل ۱۵ قسمتِ ۳۰ دقیقه‎ای است و زمان پخش آن جمعه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ و بازپخش آن پنجشنبه‌ها ساعت ۱۴ خواهد بود؛ همچنین در فواصل برنامه‌های MC این برنامه تکرار خواهد شد.
مبینی اعلام کرد: در این برنامه با تشکل‌های مبارزه با تروریسم، سازمان اسناد انقلاب اسلامی و خبرگزاری‌های مختلف در بخش دفاع مقدس، بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس همکاری خواهد شد.
تهیه‌کننده و مستند‌ساز آرزو مددی، راوی یوسف رحیمی، نویسنده و محقق فاطمه باقری، ویراستار لیلا میر محمدی آذر، گزارشگر کیمیا گیلی برائی، روابط عمومی و ارتباطات زهرا خردمند است.
انتهای پیام
captcha