هیئت اندیشه‌ورز بانوان فعال فرهنگی در زنجان تشکیل می‌شود
کد خبر: 3822525
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

هیئت اندیشه‌ورز بانوان فعال فرهنگی در زنجان تشکیل می‌شود

گروه فرهنگی ــ رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان فعال فرهنگی خبر داد و گفت: معرفی و تبیین نقش زن مسلمان در فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هیئت اندیشه‌ورز بانوان فعال فرهنگی در زنجان تشکیل می‌شودلیلا رمضانی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، در گفت‌‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم در حوزه فرهنگی، تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان فعال فرهنگی است که در آن مسائل و آسیب‌ها شناسایی و با ارائه راهکار طرح‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این هیئت بررسی مسائل زنان و ارائه راهکارهای لازم را برعهده خواهد داشت، گفت: با توجه به جنگ نرم دشمن در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها، معرفی و تبیین نقش زن مسلمان در فضای مجازی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌های هفته حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس، برپایی ایستگاه‌های پاسخگویی به شبهات، تقدیر از بانوان موفق و باحجاب ادارات، برگزاری نشست‌های بصیرتی و تریبون‌های آزاد از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

وی از تجمع در دفاع از حریم خانواده در پیاده راه‌سبزه میدان زنجان به همین مناسبت خبر داد و گفت: پررنگ کردن خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه بانوان و معرفی زنان متعهد و موفق از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.

رمضانی با بیان اینکه همزمان با دهه کرامت و ولادت گوهر علم و عفاف از 15 تا 21 تیر به نام هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است، افزود: شنبه ۱۵ تیر به عنوان «عفاف و حجاب‌، فریضه الهی، سیره فاطمی(س)»، یکشنبه ۱۶ تیر به عنوان «عفاف و حجاب‌، تجلی فطرت، تاج بندگی» و دوشنبه ۱۷ تیر «عفاف و حجاب‌، حقوق شهروندی، احترام به قانون» نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: سه‌شنبه ۱۸ تیر به عنوان «عفاف و حجاب‌، تکریم خویشتن، احترام به آزادی»، چهارشنبه ۱۹ تیر  به عنوان «عفاف و حجاب‌، اخلاق مداری، خانواده سالم» و پنج‌شنبه ۲۰ تیر «عفاف و حجاب‌، میراث ایرانی، گرایش جهانی» انتخاب شده است.
انتهای پیام
captcha