پیکر شهید «عُشریه» در جمکران به خاک سپرده شد
کد خبر: 3822600
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

پیکر شهید «عُشریه» در جمکران به خاک سپرده شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ پیکر شهید ابراهیم عُشریه شهید مدافع حرم که از خادمان مسجد جمکران بود بعد از قریب به سه سال به آغوش وطن بازگشت و در این مسجد به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر شهید عُشریه در جمکران به خاک سپرده شدبه گزارش ایکنا از قم،‌ به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، مراسم وداع با پیکر شهید ابراهیم عُشریه شهید مدافع حرم که از خادمان مسجد مقدس جمکران بود در میان فریادهای لبیک یا حسین، لبیک یا زینب و لبیک یا مهدی عاشقان و منتظران حضرت ولی‌عصر(عج) در این مسجد مقدس برگزار شد، خانواده معظم شهدا، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم نیز در این مراسم حضور داشتند.
 
شهید ابراهیم عُشریه مربی نمونه جودو در کسوت مربی تاکتیک در دانشکده تربیت پاسداری علویون قم مشغول فعالیت بود که اواخر سال 94 برای دفاع از حریم آل‌الله رهسپار سوریه شد.
 
این شهید والامقام در 25 فروردین‌ماه 95 در عملیات آزادسازی منطقه العیس در جنوب حلب مجروح و سپس جاویدالاثر شد و با گذشت 54 روز و با پیگیری‌های به عمل آمده و همچنین دریافت قرائن و شواهد متقن خبر شهادت وی رسماً تأیید و به عنوان شهید جاویدالاثر نام گرفت.
 
در جریان تفحص اخیر در استان حلب سوریه پیکر این شهید والامقام که در مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسیده بود کشف و پس از انجام آزمایش DNA هویت آن شناسایی شد و بعد از قریب به سه سال به آغوش پرمهر وطن بازگشت.


انتهای پیام

captcha