برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی تشریح شد
کد خبر: 3822614
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
در چهارمحال و بختیاری؛

برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی تشریح شد

گروه اجتماعی ــ برنامه‌های «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تشریح شد.

علی گرجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، در تشریح برنامه‌های «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، اظهار کرد: برنامه‌هایی در راستای آشکار کردن نفاق و دروغ‌گویی قدرت‌های استکباری و به منظور بهره‌برداری از ظرفیت حادثه هفتم تیر و شهدای گلگون‌کفن این فاجعه غم‌بار به ویژه شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و شهید دیارمان شهید رحمان استکی در استان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به حضور محمدحسین صفارهرندی و جلسات سخنرانی پیش‌بینی شده در استان گفت: برنامه‌‌ای با موضوع «حقوق بشر آمریکایی و دشمنی با تفکر انقلابی و ارکان نظام اسلامی» و با سخنرانی صفار هرندی در مسجد جامع شهرکرد پنج‌شنبه ششم تیرماه در شهرکرد، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

گرجی به سایر برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سراسر استان نیز اشاره کرد و افزود: در روز هشتم تیرماه و بعد از نماز مغرب و عشا، مصلای بقیة‌الله بروجن میزبان جلسه سخنرانی با موضوع «حقوق بشر آمریکایی و دشمنی با تفکر انقلابی و ارکان نظام اسلامی» خواهد بود.

وی نظیر این برنامه را در فارسان یادآور شد و گفت: برنامه سخنرانی با موضوع «17 هزار شهید ترور، سند حقانیت و مظلومیت انقلاب‌اسلامی» در روز ششم تیرماه ساعت 11 در مصلای نماز جمعه فارسان برگزار خواهد شد.

گرجی ادامه داد: مساجد جامع بن و سامان نیز به ترتیب در روزهای هفتم و ششم تیرماه با موضوعات «ایران اسلامی، آماج کینه و خصومت نظام سلطه و ایادی آن» و «حقوق بشر اسلامی، سند زیست کریمانه و متعالی بشریت» شاهد برگزاری سخنرانی خواهند بود.

وی به جلسه سخنرانی در مسجد محله آخوند لردگان اشاره کرد و گفت: این سخنرانی در روز نهم تیرماه و بعد از نماز مغرب و عشا با موضوع «هفده هزار شهید ترور، قربانیان خشونت تروریسم بین‌الملل» برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه نظیر این محفل سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع چلگرد برپا می‌شود، گفت: این محفل با موضوع «معرفی چهره نفاق و سازمان تروریستی منافقان به عنوان ابزار دست استکبار جهانی» در روز هفتم تیرماه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اردل نیز میزبان این محفل با موضوع «گروه‌های تروریستی و جنایات سازمان‌یافته، زاییده استراتژی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل» خواهد بود که این مراسم دهم تیرماه ساعت 11 برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه مسجد قمر بنی‌هاشم(ع) گهرو و مسجد جامع ناغان نیز بعد از نماز مغرب و عشاء شاهد برگزاری این مراسم خواهند بود، گفت: این محفل در روز ششم تیرماه و با موضوع «تبیین اندیشه و معرفی سیره و خصوصیات اخلاقی شهدای هفتم تیر» برپا خواهد شد، ضمن اینکه فراخوان آثار ادبی، هنری و مجازی با موضوع هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در چهارمحال و بختیاری نیز در دستور کار ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی قرار دارد.

انتهای پیام

captcha