تفکرات شهید بهشتی از اندیشه‌های ناب اسلامی سرچشمه گرفته بود
کد خبر: 3822615
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

تفکرات شهید بهشتی از اندیشه‌های ناب اسلامی سرچشمه گرفته بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون فرماندار املش با اشاره به اینکه اگر امروز شهید بهشتی حضور داشت تفکرات و اندیشه‌هایش بسیار اثربخش بود،‌ اظهار کرد: تفکرات شهید بهشتی از اندیشه‌های ناب اسلامی سرچشمه گرفته بود.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ رحمت حیدری‌نژاد،‌ معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان املش امروز،‌ 5 تیرماه در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت هفتم تیر، ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش، اظهار کرد: هفتم تیرماه مصادف با شهادت شخصیت‌های بزرگواری است که از یاران نزدیک امام و انقلاب بودند، اما به دست منافقین و مزدوران استکبار جهانی به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به جایگاه والای شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر، اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در حادثه تروریستی هفتم تیر مردانی را از دست داد که وجود هر کدام از این عزیزان برای ایران غنیمت بزرگی محسوب می‌شد لذا معرفی سیره و شخصیت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای ایشان و تبیین اندیشه‌های آنان برای نسل جوان ضرورت دارد.

معاون فرماندار املش با اشاره به اینکه اگر امروز شهید بهشتی حضور داشت تفکراتش و اندیشه‌هایش بسیار برای کشور و نظام اثربخش بود،‌ خاطرنشان کرد: تفکرات شهید بهشتی از اندیشه‌های ناب اسلامی سرچشمه گرفته بود.

حیدری‌نژاد یکی از ویژگی‌های خاص شهید بهشتی را تدبیر، و نظم در امور علمی و تحقیقاتی و اجرایی دانست و گفت: می‌توان شهید بهشتی را بنیانگذار دستگاه قضا دانست.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه در طول چهل ساله گذشته در حفظ و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی نقش‌آفرین و مؤثر بوده است،‌ گفت: قوه قضائیه یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که اقتدار و سلامت آن ضامن امنیت جامعه است و این امنیت نیز زمینه‌ساز خدمت‌رسانی بهتر مسئولان به مردم است.

حیدری‌نژاد از برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت هفته قوه قضائیه و شهدای هفتم رأس ساعت 10 صبح روز پنجشنبه، 6 تیرماه در مسجد اعظم املش خبر داد و متذکر شد: باید تلاش کنیم این مراسم هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

انتهای پیام

captcha