رسالت سنگین دانشگاه در تربیت دینی و اسلامی جوانان
کد خبر: 3822621
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

رسالت سنگین دانشگاه در تربیت دینی و اسلامی جوانان

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی با اشاره به رسالت سنگین دانشگاه در تربیت دینی و اسلامی جوانان، اظهار کرد: اساتید و مسئولان دانشگاه‌ها باید بکوشند از دانشجویان نیروهایی کارآمد، متعهد و متخصص بسازند.

شبهه انگیزی و شهوت گستری دو سیل تهدیدکننده دانشجویان است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی، امروز، پنجم تیرماه، در دیدار رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد کشور و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌شمالی، با اشاره به رسالت سنگین دانشگاه در تربیت دینی و اسلامی جوانان، اظهار کرد: اساتید و مسئولان دانشگاه‌ها باید بکوشند از دانشجویان نیروهایی کارآمد، متعهد و متخصص بسازند.
وی با بیان اینکه از سوی دیگر دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند دانشجویان را از فرهنگ اسلامی و سبک زندگی دینی دور کنند، خاطرنشان کرد: امروز دو آسیب و تهدید مهم شبهه انگیزی و شهوت گستری پیش روی جوانان و دانشجویان ما قرار گرفته است.
رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان‌شمالی با اشاره به ضرورت مراقبت نسبت به جوانان در دو مقوله شبهات و شهوات، عنوان کرد: اینکه امروز برخی عمل را براساس شبهه تنظیم کرده و مردم را به سمت شهوت سوق می‌دهند کار بنی‌امیه‌های زمان ما است.
یعقوبی خاطرنشان کرد: در سده ابتدای اسلام هم بنی‌امیه با همین روش به مصاف دین مبین اسلام و خاندان عصمت و طهارت می‌رفت.
وی خطاب به اساتید و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: مراقب باشید این دو سیل معرفت سوز و اخلاق سوز دانشجویان و جوانان ما را با خود نبرد؛ ازاین‌رو باید بسیجی وار در مقابل این دو بایستید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی افزود: باید در مقابل این دو سیل دشمن ساز محکم و قوی باشید، زیرا جریان انحراف با این دو مشخصه فعالیت‌های خود را به پیش می‌برد.
یعقوبی ادامه داد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند جریان اندلسی کردن ایران ازجمله برنامه‌های دشمنان و بدخواهان است، ازاین‌رو باید در مقابل این تهاجمات و نقشه‌های دشمنان کاملاً هوشیار و آگاه باشیم.
انتهای پیام

captcha