برگزاری نشست مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه
کد خبر: 3822624
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

برگزاری نشست مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ نشست مبارزه با آسیب‌های اجتماعی با حضور ۳۲ نفر از اعضای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه به همت اعضاء جمعیت بانوان فرهیخته این استان برگزار می‌شود.
بهناز لیلیان، رئیس کارگروه سایت و فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در این رابطه اظهار کرد: با حضور 32 نفر از اعضاء جمعیت بانوان فرهیخته نشست مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی افزود: نیمه دوم ماه جاری نشست یاد شده با موضوع بررسی آسیب‌های اجتماعی دو محل آسیب‌پذیر شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.
لیلیان تصریح کرد: از محورهای برگزاری این نشست بررسی نقش فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی در مناطق آسیب‌پذیر و ضرورت نگاه کارشناسی به انجام این فعالیت‌ها در مناطق یاد شده است.
رئیس کارگروه سایت و فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه گفت: آسیب‌های اجتماعی در جامعه روبه افزایش است و هم‌اندیشی در این زمینه ضروری است.
وی با اشاره به لزوم برگزاری نشست‌هایی از این دست اظهار کرد: امکانات و اعتبارات ما در برابر سیل عظیم آسیب‌ها بسیار ناچیز است و باید از برگزاری نشست‌هایی از این دست حداکثر بهره را بگیریم.
لیلیان در پایان با اشاره به بحث اوقات فراغت به‌ویژه در محل‌های آسیب‌پذیر شهر کرمانشاه افزود: در این مسیر باید تمام دستگاه‌های فرهنگی مشارکت کنند.
انتهای پیام

captcha