برنامه‌های دهه کرامت با هدف ترویج سیره رضوی اجرایی شود
کد خبر: 3822647
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

برنامه‌های دهه کرامت با هدف ترویج سیره رضوی اجرایی شود

گروه اجتماعی ــ مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری يزد گفت: برنامه‌های دهه کرامت با هدف تقویت مشارکت اجتماعی، نشاط خانواده، نشر و الگوسازی سبک زندگی اهل بیت به‌ویژه سیره رضوی متمرکز باشد.

برنامه‌های دهه کرامت با هدف ترویج سیره رضوی اجرایی شودبه گزارش ایکنا از یزد، فاطمه دانش‌یزدی، مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری يزد، روز گذشته، 4 تیرماه در نشست هماهنگی و هم‌انديشی برگزاری ويژه برنامه‌های دهه كرامت با محوريت روز دختر و ميلاد حضرت معصومه(س) اظهار کرد: با توجه به مأموريت‌های سازمانی در دستگاه‌های مختلف برنامه‌های متفاوتی به صورت بخشی و موضوعی هدف گذاری و اجرا می‌شود كه اين جريان گاهی با اقدامات موازی همراه است.

دانش‌يزدی افزود: با هدف انسجام بخشی، همگرايی و تقويت زمينه‌های فعاليت مشترک در حوزه بانوان و خانواده ضروريست نهادها و دستگاه‌های اجرايی برنامه‌های خود در اين زمينه را با تعامل و رويكرد مشاركتی جهت دهی و اجرايی كنند.

دانش‌يزدی بیان كرد: علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع در شهر يزد، نگاه اين حوزه بر سايرشهرستان‌ها و به ويژه مناطق روستايی متمركز می‌شود تا بتوان پوشش موثرتری را به ويژه در موضوعات آموزشی و توانمندسازی بانوان شاهد بود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرايی برنامه‌های خود در مناسبت‌های پيش رو از جمله دهه كرامت، روز دختران، ولادت امام رضا (ع) و روز عفاف و حجاب را به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری جهت تجميع و ایجاد پیوندهای کاری مشترک ارسال نمایند.

مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری يزد گفت: لازم است برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مناسبت‌های پیش رو بر تقویت مشارکت اجتماعی، نشاط خانواده، نشر و الگوسازی سبک زندگی اهل بیت به ویژه سیره رضوی متمرکز شود.

دانش‌يزدی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی در شهرستان‌های مختلف استان تصريح كرد: انتظار می‌رود نهادها و دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را بر شهرستان‌ها و مناطق روستایی متمرکز کنند تا بانوان و خانواده‌های سراسر استان نیز تحت پوشش قرار گیرند.

انتهای پیام

captcha