شورای پیشکسوتان جهاد و شهادت در یزد تشکیل می‌شود
کد خبر: 3822660
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

شورای پیشکسوتان جهاد و شهادت در یزد تشکیل می‌شود

گروه اجتماعی ــ استاندار یزد بر تشکیل هرچه سریع‌تر شورای پیشکسوتان جهاد و شهادت استان تأکید کرد و گفت: مطالبات پیشکسوتان، رزمندگان و جامعه ایثارگری یزد از طریق این شورا پیگیری شود.

شورای پیشکسوتان جهاد و شهادت استان تشکیل خواهد شدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد، امروز، 5 تیرماه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، بر پرداخت مطالبات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در رابطه با پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان ‌با پیگیری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و استانداری یزد تأکید کرد.

وی ادامه داد: برای برگزاری برنامه‌های مربوط به حوزه دفاع مقدس لازم است از کارهای موازی، کلیشه‌ای و سمبولیک جلوگیری کنیم و با تشکیل کمیته طرح و برنامه به عنوان اتاق فکر برگزاری برنامه‌های مناسبتی و مرتبط با ‌هشت سال جنگ تحمیلی، منجر به گسترش فرهنگ دینی و ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه شود.

طالبی افزود: شورای پیشکسوتان جهاد و شهادت استان باید هرچه سریع‌تر تشکیل و انتخابات آن برگزار شود تا مطالبات پیشکسوتان، رزمندگان و جامعه ایثارگری استان از طریق این شورا پیگیری شود.

استاندار یزد با تشکر از همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد در همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای احداث و راه‌اندازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، بر تکمیل تمام فازهای این پروژه با هم افزایی همه دستگاه‌ها و ادارات مرتبط تأکید کرد.

انتهای پیام

captcha