کاهش ۱۶ درصدی کشته‌شدگان حوادث رانندگی در استان مرکزی
کد خبر: 3822664
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

کاهش ۱۶ درصدی کشته‌شدگان حوادث رانندگی در استان مرکزی

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی استان از کاهش ۱۶ درصدی کشته‌شدگان حوادث رانندگی برون‌شهری در سه ماهه اول امسال در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی استان از کاهش 16 درصدی کشته‌شدگان حوادث رانندگی برون شهری در سه ماهه اول امسال در این استان خبر داد.
وی در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت ترافیکی و ایمنی عبور و مرور در سطح محور‌های مواصلاتی استان در سه ماهه نخست امسال با بهره‌گیری از همه توان اجرایی پلیس‌راه این استان اقدامات گسترد‌ه‌ای صورت گرفته است.
سردار عزیزی با اشاره به اینکه امسال در حوادث رانندگی برون شهری در استان مرکزی 80 نفر جان خود را از دست داده‌اند، اظهار کرد: در مدت مشابه سال گذشته 95 نفر در تصادفات برون شهری فوت کرده‌اند که این آمار کاهش 16 درصدی کشته‌شدگان تصادفات برون شهری را در سه ماهه اول امسال نشان می‌دهد.
این مقام ارشد انتظامی استان گفت: در تصادفات حوزه درون شهری در سال جاری 27 نفر جان باخته‌اند که در مقايسه با بازه زماني سال گذشته تغییري را نشان نمی‌دهد.
فرماندهی انتظامی استان با توجه به اینکه کاهش حوادث و تلفات ناشی از آن از مهمترین اولویت‌ها پلیس به شمار می‌رود، اظهار کرد: با استفاده از تمام امکانات موجود در راستای بالابردن امنیت معابر درون شهری و محورهای مواصلاتی با همکاری مردم و رانندگان تلاش می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha