جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین: بحرین با میزبانی از معامله قرن، پاسبان رژیم‌ صهیونیستی شده است
کد خبر: 3822769
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷

جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین: بحرین با میزبانی از معامله قرن، پاسبان رژیم‌ صهیونیستی شده است

گروه بین‌الملل ــ جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد: بحرین با میزبانی از معامله قرن، پاسبان رژیم‌ صهیونیستی شده است.

به گزارش ایکنا ، مهر نوشت: جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین با صدور بیانیه‌ای در خصوص آنچه کارگاه و نشست بحرین نام گرفته و هدف آن فروش قضیه فلسطین است، تأکید کرد: شرمساری نصیب رژیم بحرین و شخصیت‌های آن خواهد شد که با اقدام به میزبانی از رژیم صهیونیستی در این نشست خیانت‌آمیز تبدیل به پاسبانانی برای آنان شده‌اند.

جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین در این بیانیه تصریح کرد: تمام ملت بحرین از تمامی طیف‌ها و اقشار برائت خود را از قبضه بحرین برای خدمت به پروژه صهیونیستی، تروریستی، جنایتکارانه و توسعه‌طلبانه اعلام کرده‌اند.

بیانیه مذکور در ادامه می‌افزاید: نشست بحرین با تمامی جزئیاتش از لحظه اول تا آماده‌سازی و هر قدم و حرکت آن تا اجرایی شدن این نشست، ثابت کرد که رژیم بحرین و شخصیت‌های آن عامدانه و مصرانه اقدام به لگدمال کردن و زیرپا گذاردن قضیه فلسطین و تمامی عرب‌ها و مسلمانان نموده بلکه فراتر از آن مصرانه به مقدسات، ارزش‌ها، عقاید و رسوم و ادیان اهانت کرده و به هیچکس و هیچ چیز اعتنایی نکردند، نه به (خواسته) حکومت‌ها، نه به علما، نه مؤسسات و نه ملت‌های امت عربی و اسلامی، به هیچیک اعتنایی نکرده و اقدام به اجرای بیشتر از آنچه صهیونیست‌ها می‌خواهند کردند.

این بیانیه تأکید کرد: قدس و فلسطین یک عقیده راسخ در عقل و قلب بحرینی‌ها و عرب‌ها بوده و از یک ذره خاک آن عقب نمی‌نشینند. معامله قرن و نشست منامه نتیجه‌ای جز رسوخ و ایمان بیشتر به حق نداشته و سازشکاران و خیانتکاران و معامله آنها شکسته خورده‌اند، در آینده نزدیک این شکست با تمسک بیشتر فلسطینی‌ها و یکپارچگی عربی و اسلامی خود را نشان خواهد داد.

انتهای پیام

captcha