ساقط شدن پهباد آمریکایی نشان از همراهی و هم‌افزایی نیروهای مسلح دارد
کد خبر: 3822773
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶

ساقط شدن پهباد آمریکایی نشان از همراهی و هم‌افزایی نیروهای مسلح دارد

گروه سیاسی- معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: ساقط شدن پهباد آمریکایی که یکی از مدرن‌ترین پهبادها در دنیا است، بیانگر هماهنگی، همراهی و هم‌افزایی تمام نیروهای مسلح دارد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سرهنگ سعید حسن‌خانی، معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش امروز، پنجم تیرماه در همایش سیاسی فرماندهان در کردستان اظهار کرد : مقام معظم رهبری در جلسه دانش آموختگی دانشگاه افسری امام حسین(ع) جمله‌ای را در خصوص تبیین مسائل اساسی نظام از سوی اندیشمندان و فرهیختگان فرمودند، که همین باعث شد ضرورت تشکیل و شکل‌گیری سلسه همایش‌های سیاسی و بصیرتی برای فرماندهان نیروی زمینی ارتش مطرح و به صورت مداوم و مستمر در قالب نشست‌های بصیرتی برگزار ‌شود.
وی افزود: هدف از این همایش‌ها تبیین آخرین تحولات، رویدادها، مسائل سیاسی، منطقه‌ای و بین ‌المللی برای فرماندهان است که نیروهای مسلح ضمن آشنایی با تحولات از آمادگی دفاعی لازم در بحث مقابله با تهدیدات دشمن هم برخوردار شوند.
معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، بیان کرد: به طور متوسط هر سال بالغ بر هفت هزار جلسه سیاسی در حوزه بصیرتی برای فرماندهان برگزار می‌شود.
وی افزود: تنش روابط بین ایران و آمریکا امروز به مرحله‌ای رسیده که آمریکایی‌ها در یک اقدامی خصمانه و ناقض حقوق بین‌الملل، مبادرت به ارسال پهباد جاسوسی خود به حوزه آب‌های جمهوری اسلامی ایران می‌کنند که با اقدام هوشمندانه و آگاهانه نیروهای مسلح مواجه شد.
حسن خانی عنوان کرد: ساقط شدن پهباد آمریکایی که یکی از مدرن‌ترین پهبادها در دنیا است بیانگر هماهنگی، همراهی و هم‌افزایی تمام نیروهای مسلح دارد.
معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، عنوان کرد: بعد از اخطار پهباد جاسوسی از سوی پدافند هوایی نیروی ارتش، توسط موشک‌های هوافضای سپاه ساقط می‌شود.
وی یادآور شد: در واقع موشک‌هایی مرکز هوا فضای وزارت دفاع با یک ساختار به طور کامل بومی و در اوج هماهنگی تولید می‌شود که این امر بیانگر اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
انتهای پیام

captcha