چهل‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن کریم در سردشت برگزار شد
کد خبر: 3822813
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

چهل‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن کریم در سردشت برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت گفت: چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور ۱۵۵ نفر شرکت‌کننده در سردشت برگزار شد.

چهل‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن کریم در سردشت برگزار شد

رحمان شمسی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه همه‌ساله با هدف تبلیغ و اشاعه فرهنگ قرآنی و همچنین شکوفایی استعدادهای قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، همسرایی و دعا‌خوانی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان در دو نوبت دو روزه باهم به رقابت پرداختند، افزود: از مجموع ۱۵۵ نفر شرکت‌کننده، تعداد ۷۰ نفر خواهر و ۸۵ نفر برادر در مقاطع سنی ۱۸ سال به بالا بودند که نفرات اول و دوم هر رشته به مسابقات استانی راه خواهند یافت.
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه سردشت تصریح کرد: در رشته حفظ برادران، کامل طالب‌العلم، مقام اول حفظ کل، محسن حسین‌خواه، مقام اول حفظ ۲۰ جزء، قادر امین‌پور، مقام دوم حفظ ۲۰ جز، و عثمان جاسمی، مقام اول حفظ ۱۰ جزء را کسب و در بخش خواهران نیز گلی احمدی، مقام اول حفظ ۵ جزء و پروانه امینی، مقام دوم حفظ ۵ جزء را از آن خود کردند.
وی خاطرنشان کرد: در رشته ترتیل برادران امید گدرون‌نژاد، نفر اول، سیدابراهیم سیدی، نفر دوم و در بخش خواهران نیز روناک قرائتی، مقام اول و الهام محمدی، به مقام دوم دست یافتند.
شمسی ادامه داد: در رشته قرائت در بخش برادران جمال امین‌پور، نفر اول، حسن ملکاری، مقام دوم و در بخش خواهران مائده احمدزاده، مقام اول، لیلا قرائتی، مقام دوم را کسب کرده و در رشته اذان نیز رسول صالح‌زاده، مقام اول و عمر سر‌افراز، موفق به کسب مقام دوم شدند.
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه سردشت تصریح کرد: به ۲۱ نفر شرکت‌کننده برتر این مسابقات لوح تقدیر و هدیه برای تجلیل اهدا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha