زمان مطالبه‌گری وجدان‌های بیدار علیه بیدادگری حقوق بشر آمریکایی آغاز شده است
کد خبر: 3822817
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

زمان مطالبه‌گری وجدان‌های بیدار علیه بیدادگری حقوق بشر آمریکایی آغاز شده است

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نامگذاری «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، گفت: زمان آگاهی و مطالبه‌گری وجدان‌های بیدار بشری علیه بیدادگری حقوق بشر آمریکایی آغاز شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان،‌ با بیان اینکه تاریخ معاصر جهان مملو از جنایات ضدبشری غرب به ویژه آمریکای پلید در پس نقاب فریبنده دفاع از حقوق بشر است، اظهار کرد: صدها جنایت ضدبشری توسط استعمار و استکبار جهانی و در راس آنها شیطان بزرگ در قرن اخیر رقم خورده است.

وی آمریکا را بزرگترین تروریست دولتی دنیا معرفی کرد و افزود:‌ بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی، تجاوز و کشتار وحشیانه مردم ویتنام، حمایت و تجهیز گروهک‌های تروریستی همچون سازمان منافقین خلق، القاعده و داعش، زندان گوانتانامو، مداخله، برنامه‌ریزی و اجرای کودتاهای براندازانه در کشورهای مختلف، جنایت در کشورهای افغانستان و عراق به بهانه انتقام از حادثه 11 سپتامبر، حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و جنایات بسیار علیه ملت مسلمان ایران باعث شده تا بزرگترین مدعی دفاع از حقوق بشر به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان شناخته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان کودتای 28 مرداد، واقعه طبس، حمایت از کروهک‌های معاند با جمهوری اسلامی ایران، حمایت از رژیم بعثی در هشت‌سال جنگ تحمیلی، ایجاد ایران‌هراسی در منطقه، تلاش برای نفوذ در نظام و براندازی و وضع تحریم‌های ناجوانمردانه را گوشه‌ای از اقدامات خبیثانه دولت مستبد آمریکا علیه ملت آزاده ایران دانست.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به ترور بیش از 17 هزار ایرانی، عنوان کرد: سوء‌قصد نافرجام به مقام معظم رهبری، بمب‌گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی و یارانش، بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای جنگی رژیم بعثی عراق، به شهادت رساندن محمد کچویی و آیت‌الله صدوقی و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جنایات خونینی است که با هدایت اتاق‌های فکر آمریکا به وقوع پیوسته است.

وی اضافه کرد:‌ امروز نیز پس از گذشت چهل سال از عمر پربار انقلاب اسلامی همچنان دسیسه‌ها و شرارت‌های شیطان بزرگ علیه مردم انقلابی ایران ادامه داشته و روزی نیست که تهدید یا تحریم جدیدی از سوی رئیس جمهور فاسد و جانی آمریکا منتشر نگردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به پیشنهاد هوشمندانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر نامگذاری بازه زمانی ششم لغایت دوازدهم تیرماه به عنوان «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، متذکر شد: زمان آگاهی و مطالبه‌گری وجدان‌های بیدار بشری، رسانه‌های آزاد و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی جهانی علیه بیدادگری حقوق بشر آمریکایی آغاز شده است.

آیت‌الله بهشتی؛ سیدالشهدای انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام اشجری پایان سلطه‌طلبی و استعمارگری شیطان بزرگ در پوشش دفاع از حقوق بشر را خواسته افکار عمومی جهان دانست و گفت:‌ هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی است تا با تبیین چهره کریه دولتمردان آمریکایی و افشای جنایاتی همچون جنگ‌افروزی و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه در پهنه گیتی به ویژه خاورمیانه، آمریکای جهانخوار به عنوان بزرگترین دشمن بشریت معرفی شود.

وی تصریح کرد:‌ مردم آزاده جهان نباید اجازه دهند حقوق بشر دستاویزی برای استثمار مردم و تامین منافع شیطانی، نامشروع و ضدحقوق بشری سران استکبار جهانی گردد و بر جنایات ضدبشری آمریکا همچون کشتار سیاه‌پوستان و حمایت کورکورانه از رژیم کودک‌کش اسرائیل و آل ‌سعود‌ خائن سرپوش بگذارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هفتم تیرماه را یادآور شهادت مظلومانه سیدالشهدای انقلاب اسلامی، آیت‌الله دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی دانست و اظهار کرد:‌ این دانشمند فرهیخته، مبارز نستوه و دادگر مظلوم در سایه منویات امام خمینی(ره) برای طراحی تفکر انقلابی و تشکیلاتی نظام جمهوری اسلامی ایران مجاهدانه کوشید و با اثرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی، استقرار نظام جمهوری اسلامی و تصویب قانون اساسی نامی نیک و مانا از خود بر جای گذاشت.

حجت‌الاسلام اشجری حادثه هفتم تیرماه را نشان‌دهنده عمق عداوت و کینه دشمنان انقلاب و نظام از نهضت اسلامی ملت ایران دانست و تاکید کرد:‌ منافقین خائن و کوردل نمی‌توانستند خشم خود را از اقتدار، صلابت و خدمات ارزشمند و ارزنده آیت‌الله بهشتی به انقلاب اسلامی پنهان کنند و لذا به اقدام شیطانی بمب‌گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن بهترین یاران امام دست زدند.

وی با بیان اینکه شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 کبوتر خونین‌بال آسمان هفتم تیر منظر التقاطی و کژاندیشانه گروهک تروریستی منافقین را بر همگان روشن ساخت، خاطرنشان کرد:‌ شهیدان دکتر حسن عضدی، سیف‌الله عبدالکریمی، محمدصادق اسلامی و جواد سرافراز چهار شهید گیلانی حادثه هفت تیر هستند و لذا یاد این عزیزان را همواره گرامی می‌داریم.

انتهای پیام

captcha