جزئیات تشییع پیکرهای دو شهید تازه تفحص شده در خوزستان
کد خبر: 3822824
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

جزئیات تشییع پیکرهای دو شهید تازه تفحص شده در خوزستان

گروه فرهنگی ـ مدیر کل بنیاد شهید خوزستان جزئیات تشییع پیکر دو شهید تازه تفحص شده خوزستانی را اعلام کرد.

جزئیات تشییع پیکر دو شهید تازه تفحص شده در خوزستان

عبدالرضا فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اعلام کرد: پیرو تشکیل جلسه برگزاری مراسم دو شهید تازه تفحص شده در شب گذشته پنجم تیر در استانداری خوزستان، مقرر شد ساعت 19:45 امروز پنج شنبه 6 تیر پیکرهای مطهر شهید قاسم بلند از شهدای اهواز و شهید عبدالرضا حمودی از شهدای آبادان وارد اهواز شده و مراسم استقبال از این پیکرهای مطهر با حضور خانواده های شهدا در فرودگاه اهواز برگزار شود.

وی اظهار کرد: پس از آن پیکرها به حرم علی بن مهزیار اهوازی انتقال داده شده و در آنجا مراسم وداع با شهدا برگزار خواهد شد. پس از مراسم، پیکرهای مطهر به معراج شهدای اهواز انتقال داده خواهند شد.

فرجیان ادامه داد: در روز جمعه 7 تیر، این پیکرها به محل برگزاری نماز جمعه اهواز منتقل شده و حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان بر پیکر دو شهید والامقام نماز اقامه خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در روز شنبه 8 تیر مراسم تشییع این شهدا ساعت 8 در ستاد لشکر 92 زرهی اهواز در جوار شهدای گمنام این ستاد برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر شهید قاسم بلند جهت خاکسپاری به گلزار شهدای اهواز، قطعه سه منتقل می‌شود و پیکر شهید عبدالرضا حمودی به زادگاهش در آبادان انتقال می‌یابد.

انتهای پیام

captcha