زمان استقبال از شهدا در فارس تغییر كرد + تشریح برنامه‌ها
کد خبر: 3822832
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

زمان استقبال از شهدا در فارس تغییر كرد + تشریح برنامه‌ها

گروه اجتماعی ـ مراسم استقبال از پیكرهای مطهر 10 شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم فردا، 7 تیرماه در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، در حالی كه قرار بود مراسم استقبال از پیكرهای مطهر 10 شهید گمنام و شناسایی شده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم امروز برگزار شود، به علت تغییر برنامه‌ها این مراسم ساعت 9 صبح فردا، 7 تیرماه در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.
بعد از آن پیكرهای مطهر شهدا به معراج شهدا واقع در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس منتقل داده خواهند شد كه عموم مردم جهت كسب فیض معنوی می‌توانند به این مكان مراجعه كنند.
هنگام نماز جمعه شیراز نیز پیكرهای مطهر شهدا به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) انتقال داده می‌شود و بعد از نماز مراسم تشییع شهدا بر روی دستان نمازگزاران به سمت چهار راه شاهزاده قاسم انجام می‌شود.
بعد از آن پیكرهای مطهر شهدای شناسایی شده برای برگزاری مراسم خاكسپاری به زادگاه‌هایشان واقع در شهرستان‌های استهبان، لامرد و جهرم و پیكر یك شهید گمنام هم به شهرستان فسا انتقال داده خواهد شد.
در ادامه مراسم تشییع، پیكر مطهر شهید مدافع حرم آصف امیری از شهدای لشكر فاطمیون در گلزار شهدای شیراز به خاك سپرده خواهد شد.
مراسم شب وداع با شهدای گمنام دوران دفاع مقدس كه قرار است در شیراز به خاك سپرده شوند در شامگاه روز جمعه، 7 تیرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.
مراسم تشییع و تدفین دو شهیدگمنام در شهر شیراز محله شریف آباد، بلوار اتحاد، بوستان شهروند ساعت 9 صبح روز شنبه، 8 تیرماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.
همچنین در همین روز مراسم‌های تشییع و خاکسپاری پیكر مطهر ۵ شهید شناسایی شده و یک شهیدگمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان‌های جهرم، استهبان، لامرد و فسا برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha