رهبر معظم انقلاب با تحقیر ترامپ اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید‌
کد خبر: 3822863
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

رهبر معظم انقلاب با تحقیر ترامپ اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید‌

گروه اجتماعی - دبیر عالی روحانیت مبارز، با اشاره به گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و صلابت بی نظیر رهبر انقلاب در همه ابعاد گفت: حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در یدار با نخست وزیز ژاپن با تحقیر ترامپ و آمریکا، عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید‌ و این کار نشانه عزت انقلاب اسلامی است.

رهبر معظم انقلاب با تحقیر ترامپ اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید‌

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی،حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز، امروز ششم تیرماه در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه در مسجد مقبره بازار تبریز، شهید بهشتی را خادم واقعی مردم دانست و گفت: این شهید بزرگوار در پرتو جامعیت بی نظیری که داشت توانست با وجود همه فشارهایی که بر او وارد می شد صادقانه در خدمت مردم و انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه فاجعه هفتم تیر جمعی از سرمایه‌های انسانی انقلاب اسلامی را از ما گرفت افزود: با شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران وفادارش چهره واقعی منافقانی که خود را در پشت حرفهای دروغ پنهان کرده بودند آشکار شد.

حجت‌الاسلام پورمحمدی ادامه داد: منافقان می‌خواستند با این کار مجلس را از اکثریت بیندازند وانقلاب را باشکست مواجه سازند که خون پاک شهیدان هفتم تیر این اجازه را به دشمنان نداد.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور به اقتدار امروز ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی، کشورمان راهش را با اقتدار ادامه می دهد و هیچ وقت مقابل ظالمان سر خم نخواهد کرد.

وی با اشاره به گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و صلابت بی نظیر رهبر انقلاب در همه ابعاد گفت: حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در یدار با نخست وزیز ژاپن با تحقیر ترامپ و آمریکا، عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید‌ و این کار نشانه عزت انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام پورمحمدی افزود: انقلاب اسلامی ایران با وجود قدرتمندترین رهبر دنیا در قلب ملت‌های جهان نفوذ کرده است درحالی که آمریکا با پیشرفته ترین صلاح های هسته‌ای منفور جهانیان شده است.

وزیر سابق دادگستری، با بیان اینکه در ماه های گذشته میزان آگاهی مردم، وحدت و حس دفاع از کشور افزایش پیدا کرده است اضافه کرد: 90 درصد فراخوان های ضد انقلاب در چهار ماه گذشته بلا جواب و بی نتیجه مانده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت مستکبر آمریکا در حالی که صاحب 6 هزار کلاهک هسته ای است کشورمان را به ساخت بمب اتم متهم می کند.

حجت‌الاسلامم ‌پورمحمدی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی منطق بالایی دارد، تصریح کرد: امروز در دنیا برای اینکه بتوانیم حرف حق خود را محکم بزنیم، باید پشتوانه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و... محکمی داشته باشیم که در این زمینه نیازمند تلاش و مجاهدت بی وقفه مسئولین و همراهی مردم هستیم.

انتهای پیام

captcha