راه‌اندازی نهمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی سمنان در شاهرود
کد خبر: 3822916
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

راه‌اندازی نهمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی سمنان در شاهرود

گروه اجتماعی - رئیس دادگستری استان سمنان از گشایش نهمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی استان در شاهرود خبر داد و گفت: در این دفاتر ۱۸ نوع خدمات به مردم ارائه می‌کنند.

راه اندازی نهمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی سمنان در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحسن مظهری، رئیس دادگستری استان سمنان عصر روز گذشته، 6 تیر در حاشیه افتتاح دومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شاهرود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نهمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی استان سمنان در شاهرود گشایش یافت، اظهار کرد: افتتاح این دفاتر به‌موجب قانون دادسرای الکترونیک است که در آنجا پیش‌بینی شده تا دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به‌عنوان درگاه دادگستری در اختیار مردم باشند.

به گفته وی؛ افتتاح دفاتر خدمات قضایی به‌نوعی واگذاری امور به مردم محسوب می‌شود، که در این راستا اشتغال‌زایی و ارائه خدمات باکیفیت از جمله دیگر اهداف این طرح است و تا پایان سال این دفاتر در بسطام، آرادان، ایوانکی، میامی نیز گشایش خواهد یافت.

رئیس دادگستری استان سمنان با بیان اینکه در دفتر خدمات الکترونیک قضایی ۱۸ نوع خدمت به مردم ارائه می‌شود، بیان کرد: با اضافه‌شده شش خدمت جدید دادخواست‌ها، شکوائیه، دعوای حقوقی اعتراضی، کارهای دیوان عدالت اداری و سو پیشینه در این دفاتر صورت خواهد گرفت.

مظهری با بیان اینکه یکی از عمده دغدغه‌های مردم شهرستان شاهرود معطلی آن‌ها در مراجعه به دفتر شماره یک بود، افزود: خوشبختانه با وجود نیروی توانمند حقوق‌دان این دفتر با پنج کارمند در بهترین نقطه شهر افتتاح شد تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود که امیدواریم این خدمت افزایش اعتماد عمومی و رضایت‌مندی مردم را فراهم کند.

وی بیان کرد: مردم ۱۰۰ درصد به این دفاتر اعتماد کنند،  زیرا دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تحت نظارت دادگستری و دادستان‌ها هستند و دادخواست‌ها و شکایات ارسالی از طریق سیستم را کنترل می‌کنند و اگر نقصی باشد برمی‌گردانند و بعد از رفع وارد چرخه قضایی خواهد شد.

انتهای پیام

captcha