حرکت در مسیر امام و انقلاب؛ تنها راه رسیدن به امنیت و رفاه
کد خبر: 3822976
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

حرکت در مسیر امام و انقلاب؛ تنها راه رسیدن به امنیت و رفاه

گروه اجتماعی ـ امام جمعه موقت خرم‌آباد اظهار کرد: راه رسیدن به امنیت، آزادی، رفاه و عزت کشور، حرکت در مسیر اسلام و امام(ره) است.

حرکت در مسیر امام و انقلاب؛ تنها راه رسیدن به امنیت و رفاه عمومیبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، امام جمعه موقت خرم‌آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‏‎آباد در مصلی الغدیر این شهر، با تسلیت سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)، اظهار کرد: تلاش و کوشش، حیا، عدم تجاوز به حقوق دیگران برای کسب روزی و آماده شدن برای مرگ شیوه زندگی این امام همام بوده است.
وی با اشاره به ولادت کریمه اهل‌بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س)، افزود: زندگانی سراسر الهی و دینی این بانوی گرامی اسلام حاصل تربیت در دامن امامت و ولایت بود و الگویی برای دختران جامعه شد، امام رضا(ع) فرموده است: «هر کس معصومه را در قم زیارت کند مانند کسی است که مرا زیارت کرده است».
امام جمعه موقت خرم‎آباد با گرامیداشت یاد شهدای حادثه هفتم تیر، تصریح کرد: رهبری راجع‌به شهید بهشتی فرمودند در وجود این شهید چیزی فراتر از شخصیت‎های معمولی وجود داشت.
حجت‌الاسلام حیات‌الغیب تاکید کرد: افرادی‌که همانند رهبر انقلاب تیزبین هستند ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار همچون طهارت روح و انجام بندگی خدا را دریافته‎اند.
وی ادامه داد: روحیه کار تشکیلاتی، جذب حداکثری و دفع حداقلی، مدیریت جهادی، دشمن‌شناسی و بصیرت بالا از دیگر ویژگی‌های شخصیتی شهید بهشتی بوده است.
حجت‌الاسلام حیات‎الغیب با اشاره به این‌که راه رسیدن به امنیت، آزادی، رفاه و عزت کشور، حرکت در مسیر اسلام، امام(ره) و شهید بهشتی است، گفت: همه باید برای خدمت به مردم بیش از پیش تلاش کنیم.
امام جمعه موقت خرم‎آباد با اشاره به سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران، بیان کرد: این حادثه یکی‌ از دردناک‌ترین فجایع انسانی بوده است، زنان و کودکان بی‎گناه را به شهادت رساندند، حقوق بشر آمریکایی این‌گونه است.
حجت‌الاسلام حیات‌الغیب اظهار کرد: جمهوری اسلامی برای ادامه راه نیاز به تلاش و مقاومت دارد که در این راه شهید خواهیم داد.
وی تصریح کرد: دست کسانی‎که پهباد آمریکایی را پایین آوردند را باید هزاران بوسه زد و درود خدا بر آن‌ها باد که راه شهیدان را به این سبک ادامه می‌دهند.
امام جمعه موقت خرم‎آباد گفت: جمهوری اسلامی ایران به یک موقعیتی رسیده که می‌تواند با تمام وجود از حیثیت اسلام و جهان اسلام محافظت کند.
انتهای پیام

captcha