فعالیت 57 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3823014
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

فعالیت 57 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی- معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام تابستان، تعداد 57 پایگاه ثابت و سیار غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آوزان تخت پوشش کمیته امداد در سطح استان فعالیت می‌کنند.

علیرضا دهقان، معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان گفت: همزمان با ایام تابستان، تعداد 57 پایگاه ثابت و سیار غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آوزان تخت پوشش کمیته امداد در سطح استان فعالیت می‌کنند.
وی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان، تعطیلی مدارس و آغاز اوقات فراعت قشر نونهال و جوانان در مقاطع مختلف تحصیلی اول و دوم، براساس سیاست‌های طرح‌های آموزشی و پرورشی حوزه فرهنگی کمیته امداد استان برنامه‌های منسجم و یکپارچه در تمام ادارات این نهاد در سطح استان سیستان و بلوچستان برای دانش‌آموزان تحت حمایت برنامه‌ریزی شده است.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد با اشاره به اینکه این دوره‌ها با همکاری اداره ورزش و جوانان و همچنین آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود، افزود: عناوین دوره‌ها بیشتر در زمینه مباحث قرآنی، دینی، احکام، مهارت‌آموزی، هنری، مذهبی، اخلاقی و برگزاری اردوهای مختلف است.
دهقان با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون و قبل از اجرای طرح اوقات فراغت این نهاد بیش از ۷۸۵ مادر و دختر بازمانده از تحصیل یا بازمانده از ازدواج به اردوهای زیارتی مانند استان قم و مشهد مقدس اعزام شدند، عنوان کرد: در تابستان امسال دانش‌آموزان تحت حمایت استان به اردوهای خارج استانی نیز اعزام خواهند شد که این اردوها صرفا در جهت تغییر روش زندگی و ارتقای بینش فکری جامعه هدف در نظر گرفته شده که به استان‌های خراسان جنوبی و کرمان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

captcha