اعلام همبستگی سازمان‌های اسلامی غنا با ایران در برابر تهدید آمریکا
کد خبر: 3823259
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

اعلام همبستگی سازمان‌های اسلامی غنا با ایران در برابر تهدید آمریکا

گروه بین‌الملل ــ دبیرکل سازمان‌های مؤتلفه اسلامی در غنا گفت: سازمان‌های اسلامی این کشور حمایت و همبستگی خود را با ایران در برابر تهدید و فشار آمریکا اعلام می‌کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ حاج عبدالمنان عبدالرحمان، دبیرکل سازمان‌های مؤتلفه اسلامی در غنا ضمن حضور در نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با علیرضا فرامرزی، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرامرزی در این دیدار که با هدف آشنایی و گفت‌وگوی دوستانه صورت گرفت، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با پشتوانه مردمی همچون کوه در مقابل دشمنان ایستاده است.

منان عبدالرحمان در این دیدار با اشاره به وضعیت منطقه خاورمیانه به ویژه خلیج فارس، ضمن حمایت و اعلام همبستگی سازمان‌های اسلامی غنا با جمهوری اسلامی ایران، نسبت به تهدیدات و اعمال فشار ایالات متحده آمریکا که به منظور گسترش و تحمیل هژمونی آن کشور در منطقه صورت می‌گیرد، اعلام تنفر و بیزاری کرد.

وی ادامه داد: ایران نقش خود را به عنوان چراغ راه بسیاری از کشورهای ستمدیده به خوبی ایفا کرده که این امر موجب حساسیت بسیاری از کشورهای پیشرفته و شخصیت‌های سیاسی منطقه شده است.

دبیرکل ائتلاف سازمان‌های اسلامی غنا اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا و متحدانش تمام ترفندهایی را که می‌توانستند انجام دادند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند انجام دادند.

وی تأکید کرد: ما به عنوان سازمان‌های مؤتلفه اسلامی غنا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در کنار ایران ایستاده‌ایم و این کشور را تنها قدرت اسلامی دنیا می‌دانیم که همواره برای اقامه عدالت ایستادگی کرده و موجب افتخار اسلام و مسلمانان شده است.

انتهای پیام

captcha