هجمه فرهنگی با اقدام اسلامی خنثی می‌شود
کد خبر: 3823287
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

هجمه فرهنگی با اقدام اسلامی خنثی می‌شود

گروه اجتماعی ــ امام جمعه فومن گفت: به نیروهای خدوم پلیس توصیه می‌کنم ابتدا کسانی را که حجاب اسلامی را رعایت نمی‌کنند با رعایت ادب مورد ارشاد قرار دهند چون هجمه فرهنگی با اقدام فرهنگی و اسلامی خنثی می‌شود و سپس با قانون‌ستیزان برخورد شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفوی، امام جمعه فومن صبح امروز، 9 تیرماه در دیدار با کاركنان انتظامی شهرستان فومن با اشاره به اینکه حجاب دستور صریح قرآن است، اظهار کرد: بی‌حجابی در جامعه باعث افزایش طلاق، انحطاط اخلاقی و نا‌امنی فردی و جمعی شده و لازم است با ایجاد زمینه  مناسب برای فرهنگ‌سازی، انتخاب الگوهای مؤثر، برتر، تقویت ایمان و اراده از رواج بی‌بند و باری در جامعه جلوگیری كرد.

وی با بیان اینکه یكی از علل ایجاد بدحجابی در جامعه می‌تواند بی‌توجهی خانواده‌ها نسبت به پوشش فرزندان خود باشد، افزود: اگر در جامعه مردان نسبت به حجاب و عفاف حساسیت نشان دهند و زنان نیز با پوشش مناسب و به دور از برخی گرایش‌های لذت جویانه به این موضوع نگاه كنند به یقین ارتباط بین زنان و مردان توام با احترام خواهد بود و با این كار زمینه بسیاری از تمایلات نفسانی از بین خواهد رفت.

صفوی ادامه داد: به نیروهای خدوم پلیس توصیه می‌کنم ابتدا به کسانی که حجاب اسلامی را رعایت نمی‌کنند با رعایت ادب مورد ارشاد قرار دهند چون هجمه فرهنگی با اقدام فرهنگی و اسلامی خنثی می‌شود و سپس با کسانی که قانون‌ستیزی و هنجار‌شكنی را پیشه کرده‌اند، برخورد شود.

امام جمعه فومن گفت: برخورد نیروی انتظامی با کسانی که کشف حجاب می‌کنند بیانگر اهتمام جدی پلیس با این پدیده ناپسند است و این کار مورد تأیید همه مسئولان قرار دارد.

سرهنگ محسن زاده، فرمانده انتظامی شهرستان فومن نیز با اشاره به جایگاه خوبی که روحانیان میان مردم دارند، تصریح کرد: انتظار می‌رود این افراد با راهنمایی‌ و مشورت‌های کارساز خود پلیس را در اجرا و تحقق برنامه‌هایش یاری کنند.

وی با اعلام اینكه فومن به دلیل آب و هوای خوب و مناظر دیدنی مهمان‌پذیر است و فرهنگ‌های مختلفی وارد این شهرستان می‌شوند، اظهار کرد: پلیس همیشه پای کار بوده و تلاش می‌كند در بحث بسترسازی فرهنگ عفاف و حجاب عملکرد مطلوبی داشته باشد.

انتهای پیام

captcha