تشریح برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در زرندیه
کد خبر: 3823359
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

تشریح برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در زرندیه

گروه فرهنگی ــ شصت و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه به ریاست حجت‌الاسلام ابراهیمی، امام جمعه شهرستان و با حضور اکثریت اعضا و با دستور جلسه تبادل‌نظر درباره راهکارهای عملی ترویج فرهنگ حجاب وعفاف و جمع‌بندی برنامه‌های هفته حجاب و عفاف برگزار شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، شصت و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه به ریاست حجت‌الاسلام ابراهیمی، امام جمعه شهرستان و با حضور اکثریت اعضا و با دستور جلسه تبادل‌نظر درباره راهکارهای عملی ترویج فرهنگ حجاب وعفاف و جمع‌بندی برنامه‌های هفته حجاب و عفاف روز یکشنبه، 9 تیرماه در محل سالن جلسات اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه در ابتدای این جلسه گفت: مشکل بد‌حجابی در جامعه کنونی ریشه در شیطنت بیگانگان دارد و برخلاف عقیده بعضی که آن را در اعتقادات مردم می‌بینند، این‌گونه نیست.

وی مردم ایران اسلامی را مردمی متدین و معتقد دانست که به تمامی اصول و ارزش‌های دینی و عرفی خویش پایبند هستند.

امام جمعه شهرستان زرندیه در ادامه افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلات موجود را حربه‌ای برای پیشبرد اهداف خود قرار داده‌اند تا بتوانند به این طریق به اهداف شوم و مخرب خویش دست یابند.

احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه هم در این جلسه ضمن اشاره به هفته حجاب و عفاف که از 15 لغایت 21 تیرماه سال جاری است از مسئولان شهرستان خواست نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.

دبیر کارگروه عفاف وحجاب شهرستان زرندیه در ادامه افزود: تبلیغات محیطی، تشویق بانوان محجبه در برنامه‌های مختلف، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در نقاط مختلف شهرستان، حضور دسته‌جمعی بانوان محجبه در محافل عمومی، حضور فعال خواهران طلبه و بسیجی در فضای مجازی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع حجاب برتر، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، اجرای طرح آراستگی فرهنگی در دانشگاه‌ها، نظارت بر عملکرد صنوف مختلف، آموزشگاه‌های آزاد، مؤسسات خصوصی و پایگاه‌های مجری طرح غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان، ترویج فرهنگ غیرت میان مردان و برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده با سخنرانی حجت‌الاسلام اسماعیلی، از اساتید حوزه و دانشگاه بخشی از برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده این هفته در شهرستان زرندیه است.
انتهای پیام

captcha