تشریح وزیر بهداشت از توسعه زیرساخت‌های سلامت در جنوب کرمان
کد خبر: 3823432
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

تشریح وزیر بهداشت از توسعه زیرساخت‌های سلامت در جنوب کرمان

گروه اجتماعی ــ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: زحمات زیادی در جمهوری اسلامی برای توسعه زیرساخت‌ها کشیده شده و مجموعه درمانی منوجان یکی از دستاوردهای بعد از انقلاب برای مردم منطقه است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز دوشنبه، 10 تیر در آغاز سفر دو روزه‌اش به استان کرمان و در حاشیه مراسم افتتاح سی‌سی‌یو منوجان گفت: از سه دهه قبل روزها و شب‌های زیادی به دلیل مسئولیتی که در بهداشت کشور داشتم و بخاطر بحث مالاریا در جنوب استان گذراندم.
وی با بیان اینکه امروز این منطقه توسعه بسیار چشمگیری داشته است، افزود: زحمات زیادی در جمهوری اسلامی برای توسعه زیرساخت‌ها کشیده شده و مجموعه درمانی منوجان یکی از دستاوردهای بعد از انقلاب برای مردم منطقه است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بازدید و بررسی نیازها و تکمیل پروژه‌ها در شهر منوجان بیان کرد: مجموعه درمانی منوجان خدمت قابل توجهی ارائه می‌کند برای تکمیل به‌ویژه بحث برق کمک می‌کنیم که بتوانند خدمت بهتری به مردم ارائه کنند.
نمکی با بیان اینکه طرح ملی کنترل فشار خون به‌خوبی در این منطقه اجرا شده است، اظهار کرد: امیدواریم شاهد کاهش آمار بیماران قلبی، بیماران کلیوی و بیماران قلب و عروق در آینده باشیم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در ارتباط با توسعه بخش دیالیز منوجان دو ماشین دیالیز را تأمین می‌کنیم و زیرساخت‌هایی که برای تکمیل نیاز است را بررسی می‌کنیم، تأکید کرد: از دیگر پروژه‌های بهداشتی درمانی جنوب کرمان بازدید و برای پروژه‌های نیمه‌کاره و افتتاحی برآورد و جمع‌بندی را خواهیم داشت و کمک‌هایی که لازم است برای مجموعه بسیج می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha