‌داوری آثار جشنواره قرآن وزارت بهداشت آغاز شد/ ارسال ۵۵ اثر از همدان
کد خبر: 3823493
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

‌داوری آثار جشنواره قرآن وزارت بهداشت آغاز شد/ ارسال ۵۵ اثر از همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، گفت: از میان ۹۰ نفر شرکت‌کننده در بخش آوایی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، ۴۰ اثر جهت داوری به وزارت‌خانه ارسال شد.

آغاز داوری بخش‌های مختلف جشنواره قرآن وزارت بهداشت/ ارسال 55 اثر از همدانطیبه شمس، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار و تلاوت‌های شرکت‌کنندگان در بیست‌و‌چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت داوری در بخش‌های مختلف این جشنواره آغاز شد.
وی با بیان اینکه از میان 90 نفر شرکت‌کننده در بخش آوایی مسابقات، 40 اثر جهت داوری به وزارت بهداشت ارسال شد، گفت: نتایج اولیه داوری در بخش آوایی تا ۲۰ تیر‌ماه و اسامی نهایی راه یافتگان به مرحله نهایی این جشنواره تا پایان تیرماه اعلام می‌شود.

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا ادامه داد: در بخش هنری نیز 15 اثر از استان در بخش‌های معرق، خوشنویسی، نقاشی برای داوری به وزارت خانه ارسال شد.

شمس ابراز کرد: داوری اولیه مقالات و تألیف کتاب نیز در بخش پژوهشی از روز گذشته آغاز شده است در بخش ادبی و هنری نیز داوری از چهارشنبه ۱۲ تیر ماه آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: آزمون بخش معارف قرآن وسیره معصومین نیز ۸ مرداد به صورت همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شهریور ماه در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha