اعزام گروهی از مددجویان نابینا به زیارت مشهد مقدس
کد خبر: 3823528
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

اعزام گروهی از مددجویان نابینا به زیارت مشهد مقدس

گروه جامعه ــ معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از تشرف 21 مددجوی نابینای تحت حمایت کمیته امداد استان تهران به حرم امام رضا(ع) خبر داد و گفت: این افراد توسط یکی از خیران به این سفر معنوی اعزام شده‌اند.

اعزام گروهی جدید از مددجویان نابینا به زیارت مشهد مقدسحسین زمانیان، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به اینکه یک فرد نیکوکار خواهان اعزام مددجویان نابینا به حرم امام رضا(ع) بود، گفت: این امر طبق خواسته خیر محقق و مددجویان با قطار به مشهد مقدس اعزام شدند؛ در این سفر هر مددجو با یک پرستار همراهی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 21 مددجوی نابینا در این سفر حضور دارند، بیان کرد: از این تعداد 13 نفر زن و هشت نفر مرد هستند که به مدت پنج روز در این سفر معنوی حضور دارند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه این خیر نوع‌دوست برای اعزام 50 سالمند تحت حمایت به مشهد مقدس اعلام آمادگی کرده است، ادامه داد: مقدمات این سفر و معرفی مددجویان در حال انجام است که در اولین فرصت این مددجویان نیز به حرم امام رضا(ع) مشرف می‌شوند.

زمانیان همچنین از اردوی زیارتی دانش‌آموزان پسر مقطع نهم و دهم خبر داد و گفت: 80 دانش‌آموز در اردوی شش روزه در اردوگاه ثامن‌الائمه مشهد حضور دارند که علاوه بر زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)، از دیگر برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: این دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد ادارات شهر ری، قرچک، پیشوا، ورامین و پاکدشت هستند که در این اردو و سفر معنوی حضور دارند.

انتهای پیام

captcha