اعلام فراخوان نمایش خیابانی اشکواره حسینی در مازندران ‌
کد خبر: 3823581
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

اعلام فراخوان نمایش خیابانی اشکواره حسینی در مازندران ‌

گروه فرهنگی ــ دبیر اجرایی بخش نمایش خیابانی دومین همایش فرهنگی ـ هنری آمل، گفت: نمایش خیابانی اشکواره حسینی با موضوع «محرم حسینی و مدافعان حرم» در استان فراخوان شد.

جشنواره نمایش خیابانی در مازندران فراخوان شدمهیار کمانگری، دبیر اجرایی بخش نمایش خیابانی دومین همایش فرهنگی ـ هنری آمل در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: با استعانت از درگاه خداوند متعال و توجهات حضرت قائم(عج) دبیرخانه بخش نمایش خیابانی همایش فرهنگی-هنری آمل آغاز به کار کرد و نمایش خیابانی اشکواره حسینی با موضوع «محرم حسینی و مدافعان حرم» فراخوان شد.

وی با اشاره به شرایط شرکت در نمایش خیابانی، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این بخش می‌توانند با موضوعات «محرم حسینی و مدافعان حرم» آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

دبیر اجرایی بخش نمایش خیابانی دومین همایش فرهنگی-هنری آمل تصریح کرد: ارسال آثار در رده‌های سنی مختلف، آزاد بوده و مدت زمان آثار 10 الی 20 دقیقه اعلام شده و متقاضیان باید برای شرکت در این جشنواره، سه نسخه لوح فشرده نمایش خود را مطابق تقویم اعلام شده به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه، پس از دریافت آثار و بازبینی توسط هیئت داوران شش اثر به مرحله نهایی راه پیدا می‌کند، افزود: زمان ارسال آثار به دبیرخانه از 5 شهریور 98 آغاز می‌شود که علاقه‎مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این همایش واقع در آمل، آفتاب 36، مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) ارسال کنند.

کمانگری با بیان اینکه دبیرخانه نمایش خیابانی اشکواره حسینی هیچگونه مسئولیتی در قبال دکور و هزینه اسکان و رفت و آمد، تقبل نمی‌کند، گفت: بیستم شهریورماه آثار پذیرفته شده اعلام می‌شود و در مهرماه جاری پس از اجرا نمایش‌ها در اشکواره و قضاوت داوران، به آثار برگزیده استانی تا سقف 6 میلیون ریال کمک هزینه اهدا می‌شود. و در بخش‌های کارگردانی، بازیگری و طراحی از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در بخش نمایش خیابانی همایش می‌توانند جهت کسب هرگونه اطلاعات با شماره همراه 09118559699 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha