اجرای طرح «ناظر» در بابلسر
کد خبر: 3823633
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

اجرای طرح «ناظر» در بابلسر

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی بابلسر از اجرای طرح ناظر در جلوگیری از بد پوششی در بابلسر خبر داد و اظهار کرد: در این طرح در کشف و دستگیری افزایش چشمگیری داشتیم.

اجرای طرح ناظر و جلوگیری از بدپوشی در بابلسربه گزارش ایکنا از مازندران، سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی بابلسر امروز، دهم تیرماه در نشست خبری گفت: همایش بزرگ ساحل پاک، عفاف و حجاب، بیستم تیرماه در سطح سواحل شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه، در حال حاضر طرح ناظر در جلوگیری از بد پوششی به اجرا درآمده است، افزود: در این طرح در کشف سرقت، دستگیری سارقین و کلاهبرداران، کشف مواد مخدر و در دستگیری قاچاقچیان افزایش چشمگیری داشتیم.
فرمانده انتظامی بابلسر تصریح کرد: در سال جاری، ۴۲ درصد در کشف سرقت، چهار درصد و در دستگیری سارقان و 100 درصد در کشف و جلوگیری از کلاهبرداری فضاهای مجازی و اینترنتی نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم.
وی درباره عملکرد پلیس ۱۱۰ و سرعت عمل و پاسخگویی این واحد در سال گذشته، گفت: به فضل وعنایات خداوند سال گذشته پلیس ۱۱۰ این شهرستان حائز رتبه نخست استان شد و در سال جاری در مقام دوم استان جای گرفت.
غیرقانونی بودن فعالیت پارکبانان در شهر
رضوانی با ارایه اینکه استفاده از نام پلیس راهور در قبض‌های صادره پارکبانان غیرقانونی است، افزود: ما تذکرات لازم را به شرکت مربوطه دادیم و حضور و فعالیت پارکبان‌ها در شهرها وجهه قانونی ندارد و با عدم پرداخت قبض هیچ جریمه‌ای توسط پلیس راهور انجام نخواهد شد.
فرمانده انتظامی بابلسر درباره فعالیت‌های فرهنگی نیرو انتظامی در برابر ناهنجاری‌ها، گفت: اجرای تئاتر درمانی در سواحل دریا در قالب فعالیت‌های فرهنگی هنری یکی از فعالیت‌های نیرویی انتظامی هست که در گذشته اجرا شده و در آینده نیز به اجرا در خواهد آمد.
انتهای پیام

captcha