«خانه‌های عالم» در برخی شهرستان‌ها بلاتکلیف هستند
کد خبر: 3823745
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰

«خانه‌های عالم» در برخی شهرستان‌ها بلاتکلیف هستند

گروه اجتماعی ــ حجت‌الاسلام نبی‌زاده گفت: یکی از مسائل مهم ما در شهرستان‌ها موضوع «خانه عالم» است که قانوناً در اختیار سازمان تبلیغات و روحانی مستقر تعیین شده توسط این سازمان است، اما در برخی شهرستان‌ها این خانه‌ها یا در اختیار افراد و نهادهای دیگر یا بلاتکلیف هستند.

بازديد سرزده مديركل تبليغات اسلامي خوزستان از ادارات تبليغات اسلامي 3 شهرستان استان

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان روز گذشته 10 تیرماه به منظور بررسی وضعیت دفاتر ادارات شهرستانی این اداره کل در شهرهای آبادان، خرمشهر و ماهشهر حضور یافت.

دیدار از محل ادارات شهرستانی، مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا، ظرفیتها و املاک از جمله برنامه‌های حجت الاسلام نبی زاده بوده است.

حجت‌الاسلام نبی‌زاده در پایان این بازدیدها، اظهار کرد: لازم است قسمت‌های مختلف ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها از جمله فرهنگی و قرآنی، به‌صورت دوره‌ای جلساتی را با معاونت‌های مربوطه در اداره کل استان برگزار کنند تا امور خود را به‌صورت منسجم‌تر و هماهنگ‌تر پیش ببرند.

وی گفت: یکی از مسائل مهم ما در شهرستان‌ها موضوع «خانه عالم» است که قانوناً در اختیار سازمان تبلیغات و روحانی مستقر تعیین شده توسط این سازمان است اما در برخی شهرستان‌ها این خانه‌ها یا در اختیار افراد و نهادهای دیگر و یا بلاتکلیف هستند.

انتهای پیام

captcha