حجاج، با محوریت استفاده از کالاهای ایرانی برای رونق تولید گام بردارند
کد خبر: 3823749
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

حجاج، با محوریت استفاده از کالاهای ایرانی برای رونق تولید گام بردارند

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم، گفت: زائران و حجاج می‌توانند با خرید سوغات و هدایای خود از داخل کشور و با محوریت استفاده از کالاهای ایرانی برای رونق تولید و ارتقای اقتصاد ملی گام بردارند که این مهم نیاز به ترویج، تبلیغ و ترغیب دارد.

حجاج، با محوریت استفاده از کالاهای ایرانی برای رونق تولید و ارتقای اقتصاد ملی گام بردارند

به گزارش ایکنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان  صبح امروز، 11 تیر در دیدار با کارگزاران حج استان سمنان در سال ۹۸ در استانداری با بیان اینکه در حال حاضر در عرصه جنگ اقتصادی قرار داریم، اظهار کرد: زائران و حجاج می‌توانند با خرید سوغات و هدایای خود از داخل کشور و با محوریت استفاده از کالاهای ایرانی برای رونق تولید و ارتقای اقتصاد ملی گام بردارند که این مهم نیاز به ترویج، تبلیغ و ترغیب از سوی شما کارگزاران دارد.

وی ادامه داد: در زمانی که جنگ تمام عیار اقتصادی و تبلیغاتی و فرهنگی بر علیه نظام جمهوری اسلامی با هدف ایجاد تفرقه بین مسلمانان در حال انجام است نقش شما به‌عنوان سفیران خوب در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و ارزش‌های والای نظام، بسیار تعیین‌کننده خواهد بود.

خجسته‌پور به کارگزاران حج گفت: شما می‌توانید در این کنگره عظیم حج، همراه با زائران تحت نظارت و مدیریت خود، فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی را به نمایش گذاشته و پیام صلح و دوستی و مهربانی را به تمام جهانیان مخابره کنید.

به گفته وی، فرهنگ، مذهب و مکتب ما بسیار غنی است و ضروری است تا از آن در برابر توهمات و خرافات حفظ و حراست شود و با رفتار مطلوب خود فرهنگ و مکتب‌مان را به جهانیان عرضه کنیم.

وی با بیان اینکه حج یک مراسم معنوی و اجتماعی است که تبعات و پیامدهای سیاسی خود را نیز به همراه خواهد داشت، یادآور شد: شاید مهم‌ترین پیامی که حج برای همه ما داشته و لازم است تا به آن توجه کنیم، همراه و همگام بودن با مردم است که مخاطب آن زائران و تمام کسانی است که دل در ربوبیت خداوند دارند.

معاون استاندار سمنان با تأکید بر اینکه سفر حج علاوه بر اینکه سفری معنوی است، پیامدهای مادی نیز به همراه دارد، متذکر شد: انجام عمل سعی صفا و مروه، نشانگر سعی و تلاش برای به دست آوردن نیازهای مادی است لیکن باید گفت کارگزاران حج، وظایفی فراتر از زائران کاروان‌ها دارند و باید در عمل به وظایف خود به نحو احسن بکوشند تا سفیران خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

انتهای پیام

captcha