افتتاحیه دوره خط امام دانشجویی در دانشگاه آزاد بیرجند برگزار شد
کد خبر: 3823815
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

افتتاحیه دوره خط امام دانشجویی در دانشگاه آزاد بیرجند برگزار شد

گروه اجتماعی ــ افتتاحیه یازدهمین دوره خط امام(ره) دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد.

افتتاحیه یازدهمین دوره خط امام دانشجویی در دانشگاه آزاد بیرجند برگزار شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ابوذر صلاحی، مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی، شب گذشته 10 تیر، در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره خط امام(ره) دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: بیش از 100 دانشجو امسال در یازدهمین دوره خط امام(ره) استانی خراسان جنوبی شرکت کردند که این تعداد دانشجو از بین 600 نفر دانشجوی متقاضی در دوره بعد از مصاحبه انتخاب شدند.
وی افزود: در این دوره مباحث معرفتی، بصیرتی، تربیتی و تشکیلاتی و مهارتی به دانشجویان شرکت‌کننده ارائه می‌شود و در این دوره سه کتاب با عنوان طرح کلی اندیشه اسلامی، انسان ۲۵۰ ساله، جدال دو اسلام و خلاصه جلد ۲۱ صحیفه امام خمینی(ره) به دانشجویان تدریس می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در برنامه‌های بسیج دانشجویی از جمله خط امام(ره)، طرح هجرت، راهیان نور متقاضی بسیار زیاد است اما به دلیل کمبود اعتبارات توان استفاده از همه دانشجویان متقاضی در برنامه‌ها نیست.
صلاحی ادامه داد: مقام معظم رهبری در یکی از مراسم‌ 14 خرداد هشدار دادند و فرمودند که «‌عده‌ای دنبال این هستند که مسیر اندیشه امام را منحرف کنند»، این دوره در بسیج دانشجویی برای جوانانی که امام را ندیدند طراحی شد.
وی افزود: یک طلبه و دانشجو باید صحیفه امام خمینی(ره) را حداقل یک مرتبه بخواند که البته در این دوره بخش‌هایی از آن به دانشجویان ارائه می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی بیان کرد: تمام برنامه‌های بسیج دانشجویی توسط دانشجویان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که کیفیت بسیار خوبی نیز دارد.
صلاحی یادآور شد: این دانشجویان در سال تحصیلی جدید در پایگاه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها در مسئولیت‌های مختلف و حلقه‌های صالحین نقش ایفا خواهند کرد.
در پایان این مراسم، اپلیکیشن دوره خط امام(ره) که توسط دانشجویان بسیج دانشجویی استان تولید شده است، رونمایی شد که در این اپلیکیشن تمام اطلاعات، برنامه‌ها و صوت کلاس‌ها قرار داده شده است.

افتتاحیه یازدهمین دوره خط امام دانشجویی در دانشگاه آزاد بیرجند برگزار شد

افتتاحیه یازدهمین دوره خط امام دانشجویی در دانشگاه آزاد بیرجند برگزار شد

انتهای پیام

captcha