افتتاح مرکز آموزش و درمانی شهید باهنر کرمان با حضور وزیر بهداشت
کد خبر: 3823838
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

افتتاح مرکز آموزش و درمانی شهید باهنر کرمان با حضور وزیر بهداشت

گروه اجتماعی ــ در دومین روز از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرکز آموزش و درمانی شهید باهنر کرمان با ۳۵۰ تخت جدید و با زیربنای ۳۰ هزار مترمربع و هزینه‌کرد ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حمیدرضا رشیدی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان امروز سه‌شنبه، 11 تیرماه در مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر کرمان گفت: پیشینه بیمارستان شهید باهنر کرمان به حدود 70 سال قبل برمی‌گردد که نخستین بیمارستان دولتی با عنوان مادر ساخته شد و در سال 28 با 80 تخت شروع به کار کرد.
وی با بیان اینکه به تدریج این مجموعه گسترش یافته و بعد از انقلاب به مجموعه تحت عنوان مرکز آموزشی درمانی شهد باهنر کرمان به دانشگاه علوم پزشکی کرمان پیوست، افزود: به دلیل قدمت ساختمان و پراکندگی بخش‌های درمانی، سال 88 تصمیم به ساخت مجموعه جدید این بیمارستان گرفته شد که ساختمان جدید با 30 هزار مترمربع زیربنا احداث شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با هزینه اعتبار 400 میلیارد تومانی برای ساخت این ساختمان بیان کرد: کار احداث ساختمان جدید بیمارستان شهید باهنر با وقفه دو ساله مواجه شد و بعد از آن کار با شیب کند و آرامی انجام می‌شد و تا دو سال قبل 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 30 درصد کار در دو سال گذشته انجام شد.
رشیدی‌نژاد در پایان خطاب به همکارانش تصریح کرد: بیمارستان جای مقدس و کار ما تیمی است و باید عزت و کرامت بیمار را حفظ کنیم و مشارکت تک تک افراد را برای مدیریت بیمارستان نیاز داریم.
انتهای پیام

captcha