برگزاری کارگاه هنری «پوستر رضوی(ع)» در بازار تاریخی اراک
کد خبر: 3823947
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

برگزاری کارگاه هنری «پوستر رضوی(ع)» در بازار تاریخی اراک

گروه فرهنگی ــ کارگاه دو روزه هنری تولیدی ـ رقابتی پوستر رضوی(ع) با محوریت احادیث شریف حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در بازار تاریخی اراک برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، کارگاه دو روزه هنری تولیدی ـ رقابتی پوستر رضوی(ع) با محوریت احادیث شریف حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه السلام از مجموعه برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) و شب‌های فرهنگ رضوی(ع) توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در روزهای هفدهم و هجدهم تیرماه سال جاری همزمان با دهه کرامت در بازار تاریخی اراک برگزار می‌شود.

این کارگاه هنری با حضور استاد علیرضا حصارکی از تهران به عنوان داور و استاد و تعداد ٤٠ نفر از هنرمندان گرافیست اراکی برگزار می‌شود؛ جایزه برگزیده نفر اول یک میلیون تومان، نفر دوم هفتصد هزار تومان و نفر سوم پانصد هزار تومان در نظر گرفته شده است، همچنین ۵ تقدیری به مبلغ صد هزار تومان به ۵ نفر اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه و استفاده از مباحث علمی و عملی مربوطه می‌توانند با شماره تلفن ٠٩٣٥٨٧٠١١٢٧ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

captcha