درخشش عکاس ایکنا خوزستان در «روایت گِل و دِل»
کد خبر: 3824014
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

درخشش عکاس ایکنا خوزستان در «روایت گِل و دِل»

گروه فرهنگی ــ محمد آهنگر، عکاس خبرگزاری ایکنا خوزستان در مسابقه عکس «روایت گِل و دِل» رتبه نخست بخش تلفن همراه را از آن خود کرد.

گل و دل

به گزارش ایکنا از خوزستان، محمد آهنگر، عکاس خبرگزاری ایکنا خوزستان در مسابقه عکس «روایت گِل و دِل» رتبه نخست بخش عکاسی با تلفن همراه را از آن خود کرد.

نخستین دوره مسابقه عکاسی «روایت گِل و دِل» در قالب قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان و با هدف به تصویر کشیدن مسئولیت اجتماعی و همدلی مردم و مسئولان در مواجهه با خسارت‌های سیلی در محورهای «سیل و امدادرسانی»، «نیروهای مسلح»، «سازمان‌های امدادرسانی»، «رسانه‌ها»، «احساسات و عواطف»، «مسئولیت اجتماعی کودک و خانواده» و «امید به زندگی» برگزار شد.

در پایان داوری آثار رسیده به این مسابقه عکاسی هیئت داوران علاوه بر انتخاب نفرات اول تا سوم در بخش عکاسی با دوربین، دو اثر را شایسته تقدیر دانسته و در بخش عکاسی با تلفن همراه فقط یک اثر به عنوان نفر اول و هیچ اثری را شایسته رتبه دوم و سوم تشخیص نداده و فقط دو اثر شایسته تقدیر شناخته شدند.

این مسابقه عکاسی از سوی سازمان زیبا سازی شهرداری تهران، سازمان سراج، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ،صدا و سیما، خانه عکاسان ایران، فرهنگ‌سرای ابن سینا و شرکت داده گستر عصر نوین (های وب) و کانون انجمن های صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران برگزار شد.

انتهای پیام 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۱۹
0
0
درود بر عکاس ایکنا خوزستان
captcha