روحانیت؛ حلقه اتصال مردم با حاکمیت در كاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3824080
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

روحانیت؛ حلقه اتصال مردم با حاکمیت در كاهش آسیب‌های اجتماعی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه روحانیت حلقه اتصال مردم با حاکمیت در كاهش آسیب‌های اجتماعی است، گفت: از طرح و ایده روحانیت در حوزه آسیب‌های اجتماعی استقبال می‌کنیم.

روحانیت؛ حلقه اتصال مردم با حاکمیت در كاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش ایکنا از سمنان، امیر بینایی، مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان عصر روز گذشته، 11 تیردر دیدار با مدیر حوزه علمیه استان سمنان، با بیان اینکه باید فرهنگ دینی در سنین کودکی در افراد نهادینه شود، متذکر شد: باید در کنار مصلاهای نماز، یک مهد کودک و یا باغ کودکی قرار گیرد تا کودکان در این دوران کودکی و از طریق ابتکارات و سرگرمی به فرهنگ دینی روی آورند.

وی ادامه داد: روحانیت حلقه اتصال مردم با حاکمیت در كاهش آسیب‌های اجتماعی است که در این راستا از طرح و ایده روحانیت در حوزه علمیه استان سمنان در حوزه آسیب‌های اجتماعی استقبال می‌کنیم.

بینایی بر لزوم الگوسازی در حوزه عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت: باید گروه‌هایی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر آموزش ببیند تا افرادی که خوش چهره و با سواد و کاربلد هستند، از راه‌های مربوط به آن با کار روانشناسی شده اقدام به این امر کنند تا نتیجه خوبی بدهد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمد‌حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اینکه روحانیان آماده هرگونه همکاری در حوزه كاهش آسیب‌های اجتماعی، با دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان هستند، گفت:  بسیاری از جوانان ما برای باور اعتقادات دینی آمادگی‌های لازم را دارند اما باید از راه آن اقدام کرد.

به گفته وی، در حوزه عفاف و حجاب نیز باید دختران و بانوان به باور قلبی نسبت به امر حجاب برسند.

انتهای پیام

captcha