خانه قرآن «تنگه‌یک» آبادان و نبود امکانات سرمایشی در دمای ۵۰ درجه
کد خبر: 3824106
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

خانه قرآن «تنگه‌یک» آبادان و نبود امکانات سرمایشی در دمای ۵۰ درجه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ خانه قرآن روستای تنگه یک آبادان در دمای ۵۰ درجه بالای صفر تابستان بدون وسایل سرمایشی فعالیت می‌کند که البته این موضوع باعث شده که از تعداد قرآن‌آموزان کاسته شود.

خانه قرآن «تنگه‌یک» آبادان و نبود امکانات سرمایشی در دمای ۵۰ درجهخیری‌سادات دیلمی، مدیر خانه قرآن اهل‌بیت روستای رمیله و تنگه یک آبادان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه فصل تابستان در آبادان و خرمشهر گرمای طاقت‌فرسایی دارد، مؤسسه ما هم به دلایل مالی کولر ندارد. در این روستا اینقدر امکانات قرآنی، فرهنگی، آموزشی و... اندک است که بانوان و کودکان حاضر هستند در گرمای 50 درجه و در کلاسهای قرآنی شرکت کنند. 

وی گفت: معاون فرماندار آقای طاهری از مؤسسه ما بازدید کرد و ما را به مؤسسه خیریه صاحب‌الزمان(عج) معرفی کرد که آنها هم گفتند ما هم با وجود خانواده‌های بی‌بضاعت و ایتام بودجه نداریم.

مدیر خانه قرآن اهل‌بیت روستای رمیله و تنگه‌یک آبادان بیان کرد: اول قرار بود که کلاس‌های ما در چند حسینیه در روستاهای تنگه 1 و 2 و 3 برگزار شود که آنها قبول نکردند و ما مجبور شدیم خانه‌ای برای مکان خانه قرآن اجاره کنیم. 

دیلمی بیان کرد: در روستای تنگه یک به صورت سیار کار می‌کنیم. از این حسینیه به آن حسینیه، هر بار در یک جا کلاس‌های آموزشی را برپا می‌کنیم. بخاطر عشقی که به قرآن داریم دوست نداریم فعالیت‌هایمان قطع شود. مردم هم به این برنامه‌ها و فعالیت‌ها احتیاج دارند، دلم نمی‌آید برای مردم کار قرآنی انجام ندهم.

انتهای پیام

captcha