تقسیم کار طبق بیانیه‌ گام دوم ‌رسالت مهم جهاددانشگاهی است
کد خبر: 3824133
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
علیزاده:

تقسیم کار طبق بیانیه‌ گام دوم ‌رسالت مهم جهاددانشگاهی است

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه نخستین رویکرد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب شناخت کامل و دقیق بیانیه است، گفت: شناخت، تبیین، تعمیق و تقسیم کار طبق بیانیه‌ گام دوم مهم‌ترین وظیفه فعلی ما در جهاددانشگاهی است.

تقسیم کار طبق بیانیه‌ گام دوم ‌رسالت مهم جهاددانشگاهی است

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، امروز، 12 تیرماه در هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور که به میزبانی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است، اظهار کرد: بحث اصلی و تمرکز گردهمایی بر روی بیانیه‌ گام دوم انقلاب اسلامی و ایفای نقش جهاددانشگاهی در آن است.

وی با اشاره به اینکه نخستین رویکرد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب شناخت کامل و دقیق بیانیه است، افزود: شناخت، تبیین، تعمیق و تقسیم کار طبق بیانیه‌ گام دوم و رسالت جهاددانشگاهی در آن، از مهم‌ترین وظایف فعلی ماست.

علیزاده بیان کرد: روح بیانیه‌ گام دوم با وجود مباحثی چون خودباوری، تمدن‌سازی و... براساس مباحث فرهنگی است.

وی با بیان اینکه در گردهمایی رؤسا و معاونان فرهنگی مراکز جهاددانشگاهی کشور پیشنهاد‌ها در باب راه‌های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب جمع‌آوری می‌شود، افزود: این پیشنهاد‌ها پس از تصویب اعضا به راهبردهای عملی برای تحقق این بیانیه تبدیل و ابلاغ خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه هر زمان که حوزه‌ فرهنگی جهاددانشگاهی به اوج خود برسد، این نهاد بیشتر شکوفا خواهد شد، اظهار کرد: جوان‌گرایی و جانشین‌پروری عملیاتی دو محور اصلی در ستاد معاونت فرهنگی بوده است.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha