دانشگاه لرستان؛ میزبان کنفرانس ملی «ماهی‌شناسی ایران»
کد خبر: 3824182
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

دانشگاه لرستان؛ میزبان کنفرانس ملی «ماهی‌شناسی ایران»

گروه فرهنگی ــ هفتمین کنفرانس ملی «ماهی‎شناسی ایران» هشتم و نهم آبان‌ماه امسال به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‏‌شود.

دانشگاه لرستان؛ میزبان کنفرانس ملی «ماهی‌شناسی ایران»به گزارش ایکنا از لرستان، دانشگاه لرستان در تاریخ هشتم و نهم آیان‌ماه امسال میزبان هفتمین کنفرانس ملی «ماهی‌شناسی ایران» است.

این کنفرانس که با همکاری انجمن ماهی‌شناسی ایران برگزار می‌شود، مهم‌ترین رویداد علمی ـ تخصصی کشور در ارتباط با علم ماهی‌شناسی و علوم مربوطه است که میزبان حضور اساتید، پژوهش‌گران، دانشجویان و علاقه‌مندان به علم ماهی‌شناسی از سراسر ایران جهت ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی علم ماهی‌شناسی و در ارتباط با محورهای کنفرانس است.

این کنفرانس ملی با همکاری دانشگاه لرستان و انجمن ماهی‌شناسی ایران در سالن کنفرانس شهید علی‌رضا فرحی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار می‏‌شود.

از محورهای کنفرانس مذکور می‎توان به تنوع زیستی و حفاظت از ماهیان، بیوسیستماتیک و رده‌بندی ماهیان، زیست‌شناسی، بوم‌شناسی و جغرافیای زیستی ماهیان، ژنتیک، فیزیولوژی و تکوین ماهیان، تکثیر، پرورش و تغذیه ماهیان، بهداشت، بیماری و انگل‌های ماهیان، ماهی‌شناسی کاربردی و ماهی و ماهی‌شناسی در علوم دیگر اشاره کرد.

انتهای پیام

captcha