تمام جوانب قانونی در رسیدگی به پرونده قاتل امام جمعه كازرون رعایت شد
کد خبر: 3824280
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

تمام جوانب قانونی در رسیدگی به پرونده قاتل امام جمعه كازرون رعایت شد

گروه اجتماعی ــ رئیس كل دادگستری فارس با اشاره به صدور حكم قصاص قاتل امام جمعه كازرون در دادگاه امروز، گفت: در رسیدگی به این پرونده همه جوانب قانونی رعایت شد و متهم از حضور وکیل برخوردار بود.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس امروز، 12 تیرماه پس از اتمام جلسه رسیدگی از صدور حکم قصاص برای عامل شهادت امام جمعه کارزون در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس خبر داد و گفت: در آستانه چهلمین روز شهادت امام جمعه شهرستان کازرون، رأی قصاص متهم این پرونده صادر شد.

وی با بیان اینکه قاتل در جلسه دادگاه نیز به جرم خود اعتراف کرد، گفت: در رسیدگی به این پرونده همه جوانب قانونی رعایت شد و متهم از حضور وکیل برخوردار بود.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تصریح اینكه قاتل طبق رأی دادگاه به قصاص محکوم شده است، گفت: با توجه به ابلاغ رأی به صورت حضوری در دادگاه، در صورت اعتراض متهم پرونده ظرف مدت قانونی 20 روزه به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد و در صورت تأیید این مرجع عالی رتبه قضایی و استیذان ریاست معظم قوه قضائیه حکم به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام

captcha