ورود خادمان رضوی و پرچم امام رضا(ع) به همدان
کد خبر: 3824285
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
همزمان با دهه کرامت؛

ورود خادمان رضوی و پرچم امام رضا(ع) به همدان

گروه فرهنگی ـ دبیر اجرایی برنامه زیرسایه خورشید گفت: خادمان رضوی متشکل از یک مبلغ، دو خادم و یک مداح، ۱۸ تیرماه با پرواز همدان مشهد با پرچم امام رضا وارد همدان شده و به مدت پنج روز و در قالب دوکاروان در همدان خواهند بود.

ورود خادمان رضوی و پرچم امام رضا(ع) به همدانبه گزارش ایکنا از همدان، رضا مرتضایی دبیر اجرایی برنامه زیرسایه خورشید، امروز 12 تیرماه، در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت، اظهار کرد: برنامه‌های دهه کرامت در ۸ شهرستان، ۳ بخش و ۲۵ روستا برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود: خادمان رضوی متشکل از یک مبلغ، دو خادم و یک مداح، ۱۸ تیرماه با پرواز همدان مشهد با پرچم امام رضا وارد همدان شده و به مدت پنج روز و در قالب دوکاروان در همدان خواهند بود.
دبیر اجرایی برنامه زیرسایه خورشید بیان کرد: در سال گذشته با ورود خادمان، ۸ زندانی جرائم غیرعمد با نام رضا و با هماهنگی اداره کل زندان‌ها آزاد شدند که امسال نیز این برنامه اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد: دیدار با آیت‌الله موسوی اصفهانی، امام جمعه، دیدار با خانواده اهدای عضو، حضور در روستاهای محروم قهاوند، بازدید از بیماران بیمارستان بعثت، بهشتی و فاطمیه به صورت محدود، حضور در منزل آتش‌نشان خدمت، خانه سالمندان، دارالایتام، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده مدافعان حرم بخشی از برنامه‌های این کاروان در همدان خواهد بود.


برگزاری همایش خادمیاران با حضور 3 هزار نفر
مرتضایی تأکید کرد: در روز ۲۱ تیرماه خادمان به ملایر می‌روند و حضور در منزل پزشک زرتشتی، در روز ۲۲ با حضور در پادگان قدس و زندان مرکزی و بعدازظهر درشهرستان فامنین و روز ۲۳ در شهرستان تویسرکان بخشی دیگر از برنامه‌های خدام خواهد بود.
وی افزود: همایش خادم‌یاران در روز ۲۳ تیرماه و شرکت بیش از ۳۰۰۰ خادم‌یار در حسینیه امام، حضور در منزل شهید طلبه قاسمی، حضور در نماز جمعه، حضور در مراسم از تجلیل پاکبانان پاک‌دست توسط شهرداری، حضور در منزل خانواده تازه شیعه شده در همدان بخش دیگری از برنامه است.
دبیر اجرایی برنامه زیرسایه خورشید تأکید کرد: مردمی بودن، شاخصه اصلی برنامه‌های این دهه خواهد بود که در برگزاری برنامه‌ها عمق بخشی و کیفیت بخشی در اولویت خواهد بود.
انتهای پیام

captcha