معرفی مدیر انتشارات جهاددانشگاهی چهارمحال‌و‌بختیاری به عنوان جهادگر برتر حوزه نشر
کد خبر: 3824292
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

معرفی مدیر انتشارات جهاددانشگاهی چهارمحال‌و‌بختیاری به عنوان جهادگر برتر حوزه نشر

گروه فرهنگی ــ مدیر انتشارات جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری در حاشیه پنجمین گردهمایی مدیران انتشارات جهاددانشگاهی به عنوان جهادگر برتر حوزه نشر در سال گذشته معرفی و تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری،  سودابه بنی‌مهدی‌ دهکردی، مدیر انتشارات جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری در حاشیه پنجمین گردهمایی مدیران انتشارات جهاددانشگاهی به عنوان جهادگر برتر حوزه نشر مراکز انتشارات جهاددانشگاهی کشور معرفی و تجلیل شد.

کتاب‌های «محاط در محیط» از انتشارات جهاددانشگاهی تهران، «ترجمه ادبی زیباشناسانه قرآن» از انتشارات جهاددانشگاهی مشهد و «پنج رساله در حکمت هنر، معماری و شهرسازی» از انتشارات جهاددانشگاهی قزوین نیز به عنوان سه کتاب برتر سال 97 معرفی و از مدیران انتشارات این مراکز تجلیل شد.

مرکز انتشارات جهاددانشگاهی اراک نیز به عنوان شعبه برتر انتشارات جهاددانشگاهی و شعبه انتشارات جهاددانشگاهی مشهد نیز به عنوان فروشگاه برتر در سال گذشته معرفی شدند.

در حاشیه پنجمین گردهمایی مدیران انتشارات جهاددانشگاهی کشور از سیروس رضایی، رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، نیز برای میزبانی مطلوب از این گردهمایی تقدیر شد.

انتهای پیام

captcha