اجرای ۷۵۰ ویژه‌برنامه دهه کرامت در البرز
کد خبر: 3824296
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

اجرای ۷۵۰ ویژه‌برنامه دهه کرامت در البرز

گروه فرهنگی ــ مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی البرز گفت: همزمان با آغاز دهه‌کرامت ۷۵۰ ویژه‌برنامه در این استان اجرا می‌شود.

اجرای 750 ویژه برنامه دهه‌کرامت در البرز

امید سبزعلی، مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادیت امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده که طی این روزها سازمان تبلیغات اسلامی البرز اجرای بیش از 750 برنامه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های این دهه افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی، محافل انس با قرآن و مسابقات قرآن تنها بخشی از 750 برنامه این دهه است.

این مسئول توضیح داد: در این دهه به دنبال تبیین سیره فکری و عملی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) از طریق برگزاری گفتمان دینی و برگزاری جلسات سبک زندگی اسلامی- ایرانی هستیم.

سبزعلی خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای زیارتی و جلسات تفسیر قرآن از دیگر برنامه‌های سازماان تبلیغات در دهه کرامت است که جامعه هدف گسترده ای را در برمی‌گیرد.

وی با تأکید بر این که برنامه‌های دهه‌کرامت باید به بهترین کیفیت برگزار شود، افزود: در این راستا باید از ظرفیت نهادهای مردمی نیز بهره برد و همچنین امیدواریم دستگاه‌های اجرایی استان در راستای اجرای برنامه‌های این دهه همکاری کافی داشته باشند.

مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی البرز گفت: باید از فرصت دهه کرامت برای رسیدن به اهداف فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی و خدمت‌رسانی بیش از پیش به مردم استفاده کنیم.
انتهای پیام

captcha