امنیت پایدار در آذربایجان غربی برقرار است
کد خبر: 3824339
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

امنیت پایدار در آذربایجان غربی برقرار است

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: امنیت پایدار در آذربایجان غربی برقرار است و به برکت خون مطهر شهدا تضمین شده و نیروی انتظامی از آمادگی لازم برخوردار است و تا زمانی‌که منطقه نیازمند حضور کارکنان باشد، خواهیم بود.

امنیت پایدار در آذربایجان غربی برقرار است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مسعود خرم‌نیا، فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱۲ تیر ماه، در جلسه بصیرت‌افزایی دینی که در محل سالن امام علی(ع) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری دوره‌های عقیدتی سیاسی نقش بسزایی در افزایش روحیه جهادی و انقلابی کارکنان نیروی انتظامی و خانواده‌های آنان داشته است.
وی افزود: پرسنل نیروی انتظامی همانند اوایل انقلاب دارای روحیه قوی و استکبارستیز هستند و بعد از انقلاب همانند مردم نقش موثری در بخش‌های مختلف از قبیل دفاع مقدس، سازندگی و سایر عرصه‌ها داشته‌اند.
خرم‌نیا ادامه داد: نیروی انتظامی تا آخرین نفس برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش خواهد کرد و در این راه از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.
وی تصریح کرد: مردم آذربایجان غربی از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز دست به سلاح در برابر کفر، معاندان و زیاده خواهان ایستادگی کرده و جان‌فشانی در این استان همچنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: امنیت پایدار در آذربایجان غربی برقرار است و به برکت خون مطهر شهدا تضمین شده و نیروی انتظامی از آمادگی لازم برخوردار است و تا زمانی که منطقه نیازمند حضور کارکنان باشد، خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha