آموزه‌های قرآن؛ کارآمدترین سلاح در برابر تهاجم فرهنگی
کد خبر: 3824351
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
امیر سرتیپ نصیرزاده:

آموزه‌های قرآن؛ کارآمدترین سلاح در برابر تهاجم فرهنگی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروزه آموزه‌های قرآن و ترویج سبک زندگی اسلامی، کارآمدترین و اثربخش‌ترین سلاح در برابر تهاجم گسترده فرهنگی و جنگ نرم دشمن است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با همسر شهید سرتیپ خلبان خسرو عبدالکریمی که از حافظان و اساتید قرآن کریم است، اظهار کرد: شما به عنوان معلم قرآنی موجب تربیت قریب به ۳۰۰ حافظ اجزاء مختلف و ۳۰ حافظ کل قرآن در پایگاه شهید عبدالکریمی شده‌اید.
وی افزود: امیدوارم با اهتمام شما، این حرکت قرآنی که آثار و برکات آن را در سبک زندگی کارکنان پایگاه شهید عبدالکریمی و همچنین حضور گسترده و موفق خانواده‌های کارکنان در مسابقات قرآن کریم شاهد هستیم، بیش از پیش استمرار یابد.
فرمانده نیروی هوایی با تأکید بر ضرورت کار فرهنگی به ویژه فعالیت‌های قرآنی برای تجهیز خانواده‌ها به سلاح بصیرت و شناخت، برای عبور از فتنه‌ها، تصریح کرد: امروزه آموزه‌های قرآن و ترویج سبک زندگی اسلامی، کارآمدترین و اثربخش‌ترین سلاح در برابر تهاجم گسترده فرهنگی و جنگ نرم دشمن است.
در ادامه این دیدار، وجیهه باقرین، همسر شهید عبدالکریمی با اشاره به اینکه شهید بزرگوار علاوه بر حفظ و قرائت قران مبادی آداب قرآنی در زندگی خود بودند، تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم را مایه افتخار خود، برکت زندگی و استمرار راه آن شهید بیان کرد.
انتهای پیام

captcha