برخی مسائل موجود در کشور نیازمند تعیین تکلیف هستند
کد خبر: 3824356
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
رییس جهاد دانشگاهی:

برخی مسائل موجود در کشور نیازمند تعیین تکلیف هستند

گروه فرهنگی ــ رییس جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به اینکه برای محقق شدن اهداف مشکلی وجود ندارد، افزود: برخی از مسائل موجود در کشور نیازمند تعیین تکلیف هستند تا از این طریق بتوان برای تحقق اهداف برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی کشور 12 تیرماه در هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی در شهرکرد، اظهار کرد: علی‌رغم برخی از فراز و نشیب‌ها، جهاد دانشگاهی در مسیر خود حرکت کرده است.
وی با اشاره به اینکه برای محقق شدن اهداف مشکلی وجود ندارد، افزود: برخی از مسائل موجود در کشور نیازمند تعیین تکلیف هستند تا از این طریق بتوان برای تحقق اهداف برنامه‌ریزی کرد.
طیبی گفت: در حوزه سیاست نتوانسته‌ایم به وحدت نظری در خصوص مسائل اصلی کشور دست یابیم.
وی افزود: باید درون‌زا و برون‌نگری در دنیا را به درستی تعریف کنیم و ارتباط وسیعی با جامعه داشته باشیم.
رئیس جهاد دانشگاهی کشور بیان کرد: نقش چشم‌انداز در افق 1404 بیانگر آن است که باید با دنیا ارتباط برقرار کرد.
وی ادامه داد: با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی مشکلی در رسیدن به اهداف نداریم، بنابراین لازم است اقدامات مطلوبی برای محقق شدن برنامه‌ها صورت گیرد.
طیبی تأکید کرد: دنیا نگران آن است که کشوری با این پتانسیل، انگیزه و نیروی انسانی قوی و توانمند می‌تواند به خوبی کار کند و موفق باشد و در هر جایی وارد شود، اثرگذار خواهد بود. بسیاری از اختلافات که دیگران برای ما طراحی می‌کنند، در پشت صحنه انجام می‌شود، بنابراین لازم است با برنامه‌ریزی به اهداف مورد نظر دست یافت.
وی گفت: لازم است ساز و کار فعالیت‌ها را تقویت و مسائل اصولی را برطرف کرد.
طیبی بیان کرد: در متن بیانیه گام دوم انقلاب، جوان کارآمد مدنظر است، زیرا جوان کارآمد انقلابی می‌تواند کارهای بی‌شماری را انجام دهد.
رئیس جهاد دانشگاهی کشور بیان کرد: اقداماتی که در جهاد دانشگاهی شکل گرفته، مأموریت‌گرا نبوده، بلکه با تشخیص این مجموعه، اقدامات انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: کشور در حوزه فرهنگی دچار مشکل بوده که لازم است در این زمینه اقدامات جدی صورت گیرد، همچنین لازم است بر روی ساختارهای موجود در کشور نقد جدی شود.
انتهای پیام

captcha