اشنویه مستعد اجرای طرح‌های گردشگری است
کد خبر: 3824370
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰

اشنویه مستعد اجرای طرح‌های گردشگری است

گروه اجتماعی - فرماندار اشنویه با بیان اینکه این شهرستان با دارا بودن اقلیم مدیترانه‌ای، آماده کاشت و برداشت تمامی محصولات است، گفت: این شرایط خاص آب و هوایی، بهترین موقعیت را برای انجام طرح‌های گردشگری فراهم کرده است.

اشنویه مستعد اجرای طرح‌های گردشگری است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اسعد خضری، فرماندار اشنویه، عصر امروز، ۱۲ تیر ماه، در افتتاحیه چهارمین جشنواره گیلاس اشنویه، با اشاره به اهداف جشنواره اظهار کرد: اشنویه شهرستانی با اقلیم مدیترانه‌ای بوده که با وجود شرایط آب و هوایی مثال‌زدنی، آماده کاشت و برداشت تمامی محصولات است و همین موقعیت خاص، این شهرستان را برای انجام طرح‌های گردشگری آماده کرده است.
وی با بیان اینکه اشنویه، شهرستانی مرزی بوده که در طول چندین سال گذشته درحال تجربه مسیر جدیدی از توسعه است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مردم اشنویه شاهد پیشرفت در تمامی عرصه‌ها از جمله احداث جاده‌های مواصلاتی، جاده‌های روستایی و گازرسانی بوده و پس از دو دهه شاهد پایان سد چپرآباد بوده که در آینده‌ای نزدیک شاهد آبگیری و افتتاح آن خواهیم بود.
خضری ادامه راد: امروز روستاهای اشنویه شاهد تحول عظیمی هستند و ۱۰۰ درصد روستاهای اشنویه از جاده آسفالت برخوردار بوده و امید است که اشنویه در مسیر پیشرفت و توسعه تداوم داشته باشد.
وی افزود: هم‌اکنون این شهرستان آماده جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.
انتهای پیام

captcha