احزاب و تشکل‌های سیاسی به صحنه انتخابات بیایند
کد خبر: 3824463
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

احزاب و تشکل‌های سیاسی به صحنه انتخابات بیایند

گروه سیاست و اقتصاد- استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: از تمامی احزاب و تشکل‌های سیاسی و تمامی اقشار موثر انتظار داریم با هر تفکر و گرایشی، زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی را با وحدت و همدلی فراهم کنند.

احزاب و تشکل‌های سیاسی به صحنه انتخابات بیایندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، امروز 13، تیرماه در نشست معاون سیاسی وزیر کشور با معتمدان، برگزیدگان و نخبگان استان، با اشاره به گذشته درخشان خطه آذربایجان و تبریز در عرصه سیاسی و اجتماعی، گفت: آذربایجان از گذشته‌های دور تا کنون، در برهه‌های حساس، خوش درخشیده و مردمان آن نیز به وظایف خود در راستای توسعه سیاسی، عمل کرده‌اند.
وی ادامه داد: در تاریخ این دیار آمده است که قوم مغول در هنگام ورود به تبریز، به جای غارت و آتش زدن کتابخانه‌ها، مراکز علمی و فرهنگی چون ربع رشیدی و شنب‌غازان را بنا کردند که این نشانه سابقه تاریخی و فرهنگی آذربایجان است.
پورمحمدی بیان اینکه سرزمین آذربایجان، دیار شهریارها، علامه‌ها و دیگر انسان‌های والا و وارسته بوده است، تصریح کرد: ایران، کشور همه ماست و با وجود اختلاف سلیقه‌ها و احتمالا برخی کدورت‌ها، همه با هم باید برای پیشرفت روزافزون کشور تلاش کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: تمامی نقاط قوت نظام بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، نتیجه تلاش و خدمت تمامی مسئولان دلسوز کشور بوده است و برای رفع تمامی نقاط ضعف موجود و تبدیل آن‌ به مزیت‌های نسبی و نقاط قوت نیز همه باهم باید تلاش کنیم.
پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط حساس کشور در حوزه بین‌الملل، اظهار کرد: علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه غرب علیه جمهوری اسلامی ایران، حرکت به سمت پیشرفت و شکوفایی متوقف نشده و ملت ایران این مسیر را با همدلی و همبستگی ملی پیموده و روز به روز به خودکفایی کامل در تمامی حوزه‌ها نزدیک خواهد شد.
وی بر لزوم امانت‌داری تمامی مجریان انتخابات تاکید کرد و افزود: با مردم عزیز عهد بسته‌ایم که امانت‌دار خوبی برای رای آن‌ها باشیم و با پرهیز از دخالت در روند انتخابات به نفع یا ضرر جریان‌های سیاسی، آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشیم.

انتهای پیام

captcha