خدام حرم مطهر رضوی با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند
کد خبر: 3824519
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲

خدام حرم مطهر رضوی با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند

گروه اجتماعی _ خدام حرم مطهر رضوی ظهر امروز 13 تیرماه با حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

خدام و نماینده ولی فقیه

به گزارش ایکنا از خوزستان، خدام حرم مطهر رضوی ظهر امروز 13 تیرماه با حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند. 

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: خداوند به ما شیعیان به ویژه ما ایرانیان نعمت ولایت را ارزانی داشته است.

وی با اشاره به روایتی از امام هادی(ع) مبنی بر «وَ ما خَصَّنا بِهِ مِنْ وِلايَتِكُمْ طيبا لِخَلْقِنَا وَ طَهارَةً لأِنْفُسِنَا وَ تَزْكِيَةً لَنا وَ كفّارَةً لِذُنُوبِنا؛ و نيز آنچه از ولايت شما به ما اختصاص داد ، همه اينها را سبب پاكىِ سرشت و اخلاق ما ، و پاكيزگى جان هايمان و پاك سازى و رشد ما و جبرانِ گناهانمان [ قرار ]داد.»، گفت: اگر انسان ولایت خالصانه در وجودش داشته باشد خداوند او را به همین واسطه پاکیزه می کند.

موسوی فرد افزود: با سفر هر ساله خدام بارگاه حضرت رضا(ع) به خوزستان قلبهای مرده ما به واسطه آن نور مقدس زنده می شود. اینکه سعودی ها در ایام حج از اینکه مردم به شیوه شیعیان زیارت کنند جلوگیری می کنند، تعمدی است چون می دانند که دست ولایت بر سر هر امتی کشیده شود باعث سربلندی آنها می شود.

انتهای پیام

captcha